My cast (4)

Stiu ca nu am mai postat de mult la aceasta rubrica, si sa-mi rusine pentru asta, dar nu am avut … inspiratie. Dar acum m-am hotarat si vreau sa va arat castul meu pentru cartea „Naluca si Naucul, scrisa de Stacey Kade.

Alona

Will

(daca avti alte idei pentru Will, va rog sa ma anuntati :))

Joonie

Alte personaje ar mai fi doctorul Miller si mama lui Will, dar nu am in minte niciun actor/model/cantaret etc, care sa se potriveasca.

 

4 gânduri despre “My cast (4)

  1. Ashley chiar e Alona pe care mi-am imaginat-o 🙂 Si Joonie merge, doar ca ii lipsesc piercing-urile.
    Pentru Will nu imi vine in minte un alt actor care sa se potriveasca, cel ales de tine e super , ii lipsesc doar hainele negre 🙂
    Frumoase alegere 😀

Lasă un răspuns

