From What I Remember… de Stacy Kramer si Valerie Thomas

Kylie: Ce Mexic? Eu ar trebui sa fac ultimele modificari la discursul meu de sef de promotie. Absolvirea este ASTAZI, si am o vergheta pe deget.

Max: Totul a inceput cu laptopul lui Kylie si un camion plin cu electrocasnice furate. Ok, a fost fierbinte modul in care ea a izbucnit ca o puicuta dintr-un film de actiune. Dar acum suntem blocati in Tijuana. Cu mai putin de douazeci si patru de ore inainte de absolvire. Minunat.

Will: S-o salvezi pe Kylie Flores de ea insasi este un fel de ocupatie full-time. Din fericire, eu Will Bixby, am fost nascut pentru acest job. Si cand am aflat ca e blocata in Mexic cu visatorul Max Langston, sigur, am fost de acord sa le duc pasapoartele peste granita, dar nu exista niciun motiv pentru care sa ma grabesc inapoi chiar acum. Aceasta petrecere tocmai a inceput.

Lily: Tocmai am plecat pe la prietenul meu, Max Langston, iar acesta era Kylie Flore cu ciudatenia secolului. Totusi nu pot fi complet impotriva lui. El are nevoie de mine. Acum este chiar foarte clar. Si nu o sa il am fara o lupta.

*Descrierea este facuta de mine deci va rog sa scuzati eventualele greseli.

3 gânduri despre “From What I Remember… de Stacy Kramer si Valerie Thomas

Lasă un răspuns

