Book Lovers Challenge – Provocarea cu numarul sapte!

Provocarea: În lumea cărei cărti ai dori să trăiești pentru o scurtă perioadă de timp și de ce?

Asta e cel mai simplu raspuns: mi-as dori sa traiesc in lumea creata de Richelle Mead, pentru seria Academia Vampirilor.
De ce mi-as dori sa traiesc in aceea lume? Deoarece acolo se afla personajele mele preferate, si mai ales, acolo se afla nimeni altul decat Adrian.
Vreau sa spun cine nu si-ar dori sa traiasca in aceea lume? Cine nu si-ar dori sa il cunoasca pe magnificul  (asta suna ca numele unui magician) minunatul Adrian, sau pe durul Dimitri? Eu chiar as vrea asta.
Cred ca ar fi cea mai grozava perioada din viata mea!

4 gânduri despre “Book Lovers Challenge – Provocarea cu numarul sapte!

Lasă un răspuns

