Book Lovers Challenge – provocarea cu numarul sase.

Provocarea: Daca ti-ai dori intr-o zi sa scrii o carte, care ar fi subiectul ei, si ce imagine ai dori sa fie folosita pentru coperta? Arata-ne imaginea.

Daca mi-as dori sa scriu o carte? Imi doresc asta! Si nu de o zi, doua, ci de un an-doi :D. Mi-am indeplinit ce-i drept visul atunci cand am scris un fic cap – coada, i-am facut coperta si toate cele, dar nu puteam sa o public pe motiv ca era un fel de continuare a seriei Twilight, in care Bella are parte de (mult asteptata) ei noapte alaturi de Edward, apoi el pleaca, iar ea ramane insarcinata cu gemenii Renesmee si Carlie (o sa va spun la sfarsitul postarii mai multe despre acest fic). Dar nici daca vroiam nu puteam sa public ficul sub forma de carte, deoarece nu erau personajele mele, iar pentru a scrie cu alte personaje nu se potrivea.  Acest fic a fost terminat si inca il mai am postat pe unul dintre bloguri.
Apoi am mai avut o incercare cu un fic care se numea „Dance with me”.  Nu era fantasy, era non-fantasy cu oameni care exista, cu probleme care chiar ti se pot intampla si tot tacamul. Inca imi place ideea pe care am avut-o, si nici macar nu imi amintesc de ce am renuntat la a mai scrie, dar cred ca scoala, blogul acesta, si cititul imi ocupa cea mai mare parte din timp.
Subiectul ei era despre doi gemei, fata si baiat, care se muta in L.A. pentru a incepe o viata noua, dupa ce fata, Mia, a avut parte de dezamagirea vietii ei, sa ii spunem asa. Prin urmare Mia si Matt (fratele ei) se muta in L.A., se apuca din nou de dansuri (asta e ceea ce faceau ei – erau dansatori), isi fac prieteni noi, dar si dusmani noi. Dar stiti cum se spune … de la dusmanie la iubire mai e un singur pas de facut, si exact asta face Mia.

Gemenii Mia si Matt sunt dansatori de la patru ani. Dar la sfarsitul unui concurs de dans Mia vede ceva ce o face sa ia hotararea de a se muta din oras. Matt a fost de acord sa o insoteasca, dar cu conditia de a nu se lasa nici unu de dans. Acum ei s-au mutat din New York in L.A. Isi gasesc o noua scoala, isi fac noi prieteni dar si noi dusmani…

Acesta este rezumatul.

Aveam la aceasta poveste totul facut, aveam personajele, povestea care devenea din ce in ce mai complicata pentru personajele principale, aveam prietenie, dusmanie, si cel mai important … aveam pasii de dans (desi credeti-ma ca nu am avut niciodata nimic cu dansul). Dar asa cum am mai scris, scoala, blogul acesta, si cititul imi ocupa cea mai mare parte din timp … in plus ramasesem si fara inspiratie. Am avut si un blog pe care publicam povestea, dar acum s-a „asezat praful pe el”, si am sters povestea de acolo deoarece imi venise la un momentdat ideea de a publica o carte.
Acum daca ma mai gandesc cred ca o sa ma apuc sa rescriu povestea, si cine stie …. poate o voi publica.

Coperta imi doream sa arate cam asa:

Ca sa va explic ce semnifica coperta: cei doi se intalnesc intamplator la un bal mascat, danseaza, iar cand isi dau jos mastile se intampla magia :D.
In fine m-am hotarat si pana la urma o sa ma apuc de rescris cartea, si sper sa o si public :).

 

Acum despre povestea de care va spusesem prima data. Ficul cu Twilight se numea „Traind intre adevar si minciuna”, iar rezumatul era acesta:

Bella este vampir, ea are doi copii Carlie si Nessie care sunt ai lui Edward, dar de care acesta nu stia in urma cu 50 de ani cand a parasit-o pe Bella in padurea din Forks. Acum Bella locuieste cu copii ei in Londra, dar de unde se vor muta in Alaska. Acolo ii rerintalneste pe Culleni acestia locuind cu clanul Denali. Edward este cu Tanya, Bella vazand asta ii ascunde lui Edward adevarul despre Carlie si Renesmee, dar ii iarta pe Culleni … pe toti inafara de Edward. Pe el nu-l iarta deoarece a parasit-o in urma cu 50 de ani. Ea ia spune secretul ei lui Alice … de aici secretul se duce mai departe pana ajunge la urechile Tanyei … care va incerca sa se razbune …. restul va las pe voi sa aflati.

Va place? Ficul are 21 de capitole + epilogul, care cei drept nu sunt foarte mari.

Coperta este aceasta (daca vreti sa cititi ficul dati un click pe coperta):

Coperta  este facuta de Mirel, pe vremea cand nu ma pricepeam deloc la editatul pozelor :)).

4 gânduri despre “Book Lovers Challenge – provocarea cu numarul sase.

Lasă un răspuns

