Book Lovers Challenge – Provocarea cu numarul cinci!

Provocarea: Copiază un citat care te-a impresionat și comentează-l. Scrie părerea ta despre el, ce îți inspiră, de ce l-ai ales.

Nu am un citat care sa ma fi impresionat in mod special, asa ca o sa va arat unul care mie imi place foarte mult, si pe care il gasiti chiar si pe acest blog.
„E posibil ca lumina lunii sa aiba puteri speciale,dar iubirea este de fapt adevarata magie in lume.”  Este un citat din cartea „Nu plange sub clar de luna”, care mie cel putin imi place foarte mult. Imi place deoarece spune un adevar.
Multi  stiu ca se spuna despre luna cum ca ar avea puteri magice. In zilele cu luna plina oamenii se comporta ciudat, nu poti sa dormi (am patit-o si eu de multe ori), in zilele cu luna isi fac aparitia varcolacii, si multe alte mituri legate de fiintele supranaturale. Mda… de acord… poate ca lumina lunii are anumite puteri in care daca vrei crezi, daca nu vrei, nu crezi. Simplu nu? Dar daca stai sa te gandesti iubirea este si mai magica decat lumina lunii, deoarece iti da puteri pe care nici macar nu stiai ca le ai. Ganditi-va de exemplu la o femeie care este geloasa pe o alta femeie, sau o femeie care vrea neaparat sa aiba un anumit barbat😀 :)). Dar sa lasam gluma deoparte … pana la urma iubirea este adevarata magie in lume, deoarece un om indragostit este un om mai bun. Iar pentru a face un om mai bun, chiar ai nevoie de putina magie😀.

One thought on “Book Lovers Challenge – Provocarea cu numarul cinci!

Lasă un răspuns

