Subiectul zile (8)

Deoarece Monica este plecata azi, pana dupa-amiaza voi posta eu pe blog, iar dupa-amiaza cand se intoarce cel mai probabil o sa mai posteze si ea. Asa ca am stat si m-am gandit ce subiect de discutie sa va dau, si intr-un final am gasit.

Subiectul zilei: autorii preferati.

Care sunt autorii vostri preferati? De ce?

11 gânduri despre “Subiectul zile (8)

  1. In momentul de fata autoarea mea preferata este Kelley Amstrong.De curand am terminat seria Fortele Raului Absolut si nu am cuvinte.Chiar m-am indragostit de seria asta😡

Lasă un răspuns

