Book Lovers Challenge- Provocarea cu numarul patru!

Provocarea: Care sunt personajele tale supranaturale preferate (vampiri, vrăjitoare, zâne etc) și de ce?

Am multe personaje supranaturale preferate….

Vampirii in nicio carte nu sunt la fel. In Twilight ei stralucesc la lumina soarelui, se hransec cu sange de animal (nu chiar toti dar totusi….), respecta regulile (unele dintre ele), in Jurnalele Vampirilor, ei pot avea  orice forma vor (cel putin Damon in primele patru carti). Vampirii din seria Vampirii Sudului (primele 3 carti pe care le-am citit din serie) cred ca sunt singurii care se aproprie cat de cat de varianta originala. Acolo ei sunt sensibili la argint si ii poti omor cu ajutorul tepuselor.

Varcolacii…. ce carti/ serii am citit eu, si sunt cu varcolaci…. sunt Fior, Nu plange sub clar de luna si Amurg, in Vampirii Sudului abia au aparut in volumul 3, iar eu nu am citit mai departe😀. Si ei sunt diferiti in felul lor. In Amurg ii avem pe Jacob si gasca lui, care se transforma cand vor ei, care isi aud gandurile si care au suflete pereche. In Fior varcolacii sunt lupi doar pe timpul iernii, pe timpul verii acestia fiind oameni. Totusi fiecare cu problema lui, astfel ca in Fior, dupa un timp varcolacii raman lupi, si nu se mai pot transforma in oameni. In Nu plange sub clar de luna, varcolacii se transforma in lupi abia atunci cand e luna plina, asta daca nu iau un anumit ser. Si il mai avem si pe Derek din Fortele Raului Absolut, dar nu prea am ce sa zic de el.

Cu vrajitoarele am facut „cunostinta” numai in Cercul Secret si putin in Fortele Raului Absolut, nu pot sa zic ca sunt preferatele mei, imi plac dar doar atat. Alte creaturi supranaturale cu care am facut „cunostinta” sunt fantomele (sa nu o uitam pe Alona, si dragutele fantome din Mai las-o moale cu fantomele), specia Mai, dhampirii, djampirii, moroii, si multe altele.

Dar totusi cred ca preferatii mei sunt varcolacii.

Lasă un răspuns

