Nou in biblioteca (10)

Nu am mai postat in rubrica asta din iunie! Nu pot sa cred :)). Am atatea sa va arat.

De ziua mea am primit:

~volumul 2 din seria Fior-Sovaire de Maggie Stiefvater

Cu Bravo mi-am cumparat:

~Secretul Ariei de Sara Shepard

~Secretul lui Spencer de Sara Shepard

~O noua senzatie in scoala de Melissa de la Cruz

~Nu-i asa ca esti geloasa? de Melissa de la Cruz

~Aniversare cu nabadai de Melissa de la Cruz

~Gloss, glamour si o jungla de intrigi de Melissa de la Cruz

~Privilegiul de Zoey Dean

~Hollywoodul e ca un liceu de fite de Zoey Dean

~Jurnalele lui Stefan- Spintecatorul de L. J. Smith

 

Mi-am cumparat:

~volumul 2 din Eve-Sacrificiul de Anna Carey

7 gânduri despre “Nou in biblioteca (10)

  1. lectuea placuta. Si eu am cartile astea, inafara de Eve 2 pe care trebuie sa o primesc luna asta de la un concurs. Din astea de le-ai pus tu aici mai am de citit Fior(ambele), Hollywoodul e ca un liceu de fite si Spintecatorul.

Lasă un răspuns

