Subiectul zilei (6)

Mare bataie de cap cu aceste subiecte :)), mai ales atunci cand nu mai ai ideii de subiecte.  Insa mi-am amintit de concursul la care voi ati ales ce subiecte mai vreti pe blog, si am ales de acolo subiectul Andreei (andre97andre).

Subiectul zilei: vacanta cu personajul preferat

Ce ai face daca ai putea lua orice personaj din cartile preferate pentru a merge intr-o vacanta de vis? Ai accepta sau nu? Ce ai face in aceea vacanta, ce personaje ai lua cu tine si unde ai vrea sa petreci aceasta vacanta?

19 gânduri despre “Subiectul zilei (6)

  1. Nu asi lua doar un singur personaj, asta e clar :)))
    Cu siguranta mi-asi lua iubirea vietii, pe frumosul meu Adrian din Academia vampirilor🙂 , si cel mai probabil unde prin NY, si am colinda toate barurile posibile( si mai tarziu camerele de hotel :))).
    L-asi lua pe sarmantul Damon din Jurnalele Vampirilor, unde pe o insula pustie, unde sa fim doar noi doi :))
    L-asi lua pe Patch la o plimbare printre nori, apoi undeva pe o plaja singuratica sa vedem amurgul😀
    Asta ar fi vacanta perfecta :X. Pacat doar ca e numai in visele mele…

  2. Nu doar un personaj:o3
    Totusi,daca Damon din Jurnalele Vampirilor mi-ar propune o vacanta as accepta-o cu mare placere:o3
    Unde as merge cu el. . :-?? Undeva unde putem fi doar noi doi:]]
    Ce as face cu el. . m-as plimba peste tot cu el. .si as povesti. .aiii,daca ar fi adevarat:]]]
    Foarte bun subiectul ales de Andreea:x

  3. Uite ca ai pus si subiectul meu. Imi pare rau ca n-am putut intra ieri. Nu prea am net pe aici..
    Nici eu n-as lua doar un singur personaj… Sunt multe personaje pe care as vrea sa le iau cu mine. MI-ar place sa petrec o vacanta, undeva departe, la mare(in afara tarii) si ma ma distrez.. In primul rand as vrea sa o iau pe Sophie(Hex Hall), cu vrajile ei si pe Juliette(Spulbera-ma), langa care sa fim in siguranta. Ar fi o vacanta deosebita daca i-as lua si pe Max si prietenii ei( Maximum Ride), in special micuta Angel. NU-i voi lasa acasa nici pe Harry Potter, Hermione si Ron.. nicio vacanta nu e perfecta fara popularii magicieni de la Hogwarts. Damon, Stefan si Elena ar fi si ei prezenti, bineinteles si ultimii ar fi Ky si Xander(Legaminte)

Lasă un răspuns

