Buna tuturor!

Hei buna lume!

Numele meu este Bianca Monika (chiar se scrie cu litera k), m-am nascut in Moscova, mama mea fiind rusoaica, iar de la varsta de doi ani am venit in Romania. Vorbesc ambele limbi, desi imi place mai mult sa vorbesc romana (si am si mai multe persoane cu care sa vorbesc, decat daca as folosi limba rusa :D). Nu prea stiu ce sa mai zic despre mine…. imi place sa citesc si sa ma uit la filme (am un blog care se numeste „A new movie for everyone” care este in colaborare tot cu Monica, dar pe care nu am postat nimic inca), si de asemenea imi place sa scriu.
Acum sa va zic cate ceva despre ceea ce o sa fac eu aici. O voi ajuta pe Monica cu interviurile, cu concursurile si cu alte posturi- nu vreau sa va dezvalui prea multe deoarece avem multe surprize care sunt inca in stadiul de pregatire. 
De asemenea mai vreau sa va zic ca acesta este primul blog pe care postez ceva, mai ales un blog care are ca subiect cartile, si vreau sa va rog sa ma iertati daca mai fac greseli sau daca nu am talent la scris.

10 gânduri despre “Buna tuturor!

  1. Cat de tare! Nu am mai cunoscut o rusoaica pana acum 🙂 Sunt super fascinata de aceasta tara (cred ca din cauza Academiei Vampirilor :)))
    Abia astept sa vad cu ce surprize vei veni 🙂
    Si sunt sigura ca nu va fi loc de greseli 😀

Lasă un răspuns

