Book Lovers Challenge- Provocarea cu numarul doi!

A doua provocare: Povestește-ne ceva despre prima ta recenzie: la ce carte a fost făcută, dacă ți-a fost greu să o scrii și de ce, dacă erai curios/curioasă sau emoționat/ă de părerea cititorilor blogului tău.

Prima mea recenzie facuta pe blog a fost la primul volum din seria „Twilight”, adica la volumul Amurg. Daca mi-a fost greu sa o scriu? Da, mi-a fost destul de greu, deoarece citisem cartea cu aproximativ doi ani in urma si nu eram sigura daca o sa fiu in stare sa fac o recenzie. Am fost si emotionata deoarece era prima recenzie pe care o faceam, si din cauza emotiilor am refacut recenzia aia de vreo 4-5 ori, pana am ajuns la un rezultat final, si care oricum nu prea imi place cum a iesit.
De asemenea eram emotionata si curioasa de parerile cititorilor. Eram noua in domeniul blogurilor si era prima recenzie pe care o faceam (asa cum am mai zis) iar eu ma gandeam ca erau bloguri mult mai vechi decat al meu, care de asemenea aveau recenzii la aceasta carte, asa ca nu stiam la ce sa ma astept.

One thought on “Book Lovers Challenge- Provocarea cu numarul doi!

Lasă un răspuns

