Subiectul zile (5)

Am revenit cu o noua parte din aceasta rubrica.

Subiectul de azi este: carti tiparite vs carti electronice

Ce parere aveti despre cartile electronie? Va plac mai mult cartile electonice decat cele tiparie?

Eu una prefer cartile tiparite. Iti dau o senzatie de bine atunci cand le ai in mana :)).

Update!

Am aflat ca s-a mai discutat acest subiect pe inca doua bloguri. Posturile respective le gasiti aici si aici.

15 gânduri despre “Subiectul zile (5)

  1. Un subiect bun. Eu as alege cartile tiparite.
    1. Ce parere am eu despre cartile electronice. . .nu sunt contra lor,dar totusi. . imi place mai mult sa stau cu o carte in mana.
    2.Nu imi plac mai mult cartile elecronice decat cele tiparite.
    Sa mai zica cineva o parere. . pentru ca eu nu prea mai am idei;]]

  2. Clar cartile tiparite.
    Nu sunt neaparat impotriva celor electronice, dar e altceva atunci cand tii cartea in mana. Poate doar senzatia, mirosul, faptul ca e ceva ”material”, e greu de descris.
    Oricum, le prefer cu mult pe cele tiparite decat pe cele electronice.

  3. Imi plac cartile tiparite mai mult decat cele electronice! Ocazional, daca imi doresc mult sa citesc o carte, si din anumite motive nu o pot citi in format tiparit, cedez si o citesc in format electronic. 😀

  4. La fel.. Cel mai mult imi plac cele tiparite. Dar, cand nu am cum sa citesc cartea tiparita, este buna si cea electronica

    • Nu stiam ca si tu si Roberto ati discutat despre asta. Nu am mai intrat pe alte bloguri de ceva timp. Imi pare rau daca te-ai suparat vazand acest post. Daca vrei lasa-mi intr-un comentariu linkurile de la posturile voastre si voi face un update in care sa scriu ca si voi ati abordat acest subiect.
      Inca o data imi cer scuze daca ti-am creat neplaceri.

      • Ei, nu e nevoie de scuze şi nici nu m-am supărat 🙂
        Eu ţi-am spus ca să ştii cum stau lucrurile şi să te updatezi mai mult pe viitor.
        În fond, am făcut şi eu aceeaşi greşeală neştiind că Roberto abordase deja scubiectul pe blogul lui 🙂
        Acum că suntem în grupul We Love Books vom fi mai informaţi despre ce fac ceilalţi bloggeri de cărţi 😉

      • Chiar nu e nevoie să faci update-ul 🙂
        Lasă aşa 🙂 Citeşte cu drag răspunsurile pe care le primeşti 🙂
        Acum fac analiza blogului ca să o scriu pe We Love Books 🙂

Lasă un răspuns

