Castigatoarea concursului Libris!

Asa cum am zis ieri, azi am facut listele (care la un momendat parca nu se mai terminau), am facut biletele, si am extras o castigatoare. Da ati vazut bine este o EA, nu un EL. :))

Fara sa o mai lungesc prea mult, mai jos aveti:

~listele (scuzati calitatea imaginilor, pozele sunt facute cu telefonul :D):

~biletele (care sunt mai multe decat arata in imagine):

~biletul castigator (extras de la fundul maldarului de mai sus):

Dupa cum puteti vedea mai sus, castigatoare este Giorgiana Turcu, care si-a ales cartea Umbra Noptii de Andreea Cremer. Daca vrei poti sa iti schimbi cartea, dar te rog sa ma anunti.

Felicitari Giorgiana! Te rog sa-mi trimiti un mail (la adresa monica_rebela28@yahoo.com) datele tale (adresa, numar de telefon, nume), pana luni (6.08.2012). Daca pana luni nu le primesc voi alege alt castigator.

Restu nu fiti suparati ca vor mai fi si alte concursuri.

7 thoughts on “Castigatoarea concursului Libris!

  1. Deci vin de afara acum la ora 14, lesinata de caldura…si am vedenii….multuuuumesc mult, nu credeam ca voi avea noroc…sper sa nu ma urasca nimeni acum…trimit imediat mail….multumesc fumos inca o data

Lasă un răspuns

