Despre concursul sponsorizat de Libris

Azi in mod normal trebuie sa anunt castigatorul, dar am gasit niste nereguli si ma gandeam sa va dau timp pana la ora 17:00 sa va corectati. O sa va iau pe rand si o sa ii scriu fiecaruia ce trebuie sa modifice.

  • Gheorghiev Alexandra- Sovaire nu mai e in stoc. Poti te rog sa iti alegi alta carte?
  • Giorgiana Tucu- cartea costa mai mult de 40 de lei. Te rog sa iti alegi alta carte
  • Rucsandra Tudoran- cartea aleasa de tine nu mai e in stoc
  • Codin Geani- cartea aleasa de tine costa mai mult de 40 de lei
  • Axene Elena- cartea aleasa de tine costa mai mult de 40 de lei
  • Iobacioiu Nicu- Te rog sa incerci inca o data sa lasi comentariu la recenzie, iar tu ai lasat comentariu la un post nu la o pagina. Paginile sunt: Buna!, Carti!, Cartile mele!, Interviuri Autori si Recenzii pe blog. Deci te rog sa lasi comentariu la una din ele.
  • Cristina Penca- Tu ai lasat comentariu la un post nu la o pagina. Paginile sunt: Buna!, Carti!, Cartile mele!, Interviuri Autori si Recenzii pe blog. Deci te rog sa lasi comentariu la una din ele :D.
  • Demetrescu Horatiu Gabriel- Tu ai lasat comentariu la un post nu la o pagina. Paginile sunt: Buna!, Carti!, Cartile mele!, Interviuri Autori si Recenzii pe blog. Deci te rog sa lasi comentariu la una din ele :D.

Cam atat am vrut sa va supun. Va rog sa va corectati altfel nu veti primi intrarile in plus.

Castigatorul cel mai probabil o sa il anunt maine, ca o sa am de facut multe liste :).

Update:

Daca aveti dificultati faceti asa:

~cei care trebuie sa dea comm: la punctul 5 (pentru intrarile in plus) voi ati lasat linkul de la un post, nu de la o pagina. Paginile sunt cele pe care le-am scris eu aici, iar pentru a primi intrarea in plus trebuie sa lasati un comentariu la una dintre acele pagini, apoi sa dati un replay la commul vostru de la concurs, si sa lasati link-ul de la pagina la care ai comentat.
Ati inteles?

~cei care trebuie sa va schimbati cartile: va alegeti alte carti de pe Libris, dati un replay la commul vostru de la concurs, si lasati linkul de la noua carte aleasa.

15 gânduri despre “Despre concursul sponsorizat de Libris

  1. Monica,deci. . eu nu am inteles ce am de facut.Este vorba despre comentariul de la concurs?
    Si de ce trb sa las com. la rubricile alea?

    • Deci: la punctul 5 (pentru intrarile in plus) tu ai lasat link de la un post, nu de la o pagina. Paginile sunt cele pe care le-am scris eu aici, iar pentru a primi intrarea in plus trebuie sa lasi un comentariu la una dintre acele pagini, apoi sa dai un replay la commul tau de la concurs, si sa lasi link-ul de la pagina la care ai comentat.
      Ai inteles?

    • Nu, trebuie doar sa iti alegi alta carte, sa dai un replay la commul tau de la concurs si sa lasi link-ul de la noua carte.
      Ai inteles? Daca nu te rog sa ma anunti.

Lasă un răspuns

