Subiectul Zilei (4)

In urma concursului de aseara, la care au participat doar trei persoane (sunt chiar dezamagita de asta)! M-am decis sa le dau tuturor participantior cate o copie e-book a celor doua carti. Totusi am ales un singur subiect despre care o sa discutati azi (credeti-ma ca sa aleg unul dintre subiecte nu a fost deloc usor).

Asa ca subictul de azi este: povestile copilariei tale (ales de Cristina Penca)

Iar intrebarile puse de Cristina sunt:

Ce povesti iti citea mama seara , inainte de culcare?(daca mai stii) Ai avut vreun personaj preferat? Daca ai avea posibilitatea. . ce personaj din povesti ai vrea sa fi?

Mie mama imi citea tot felul de povesti, cu zane, cu printese, cu tot tacamu :)). Personajul meu preferat mereu a fost Clopotica din Peter Pan😀, si as vrea sa fiu… Clopotica :)).

50 thoughts on “Subiectul Zilei (4)

  1. Mie mama nu imi citea povesti seara :)) Cred ca imi spunea bunica basme cu Fat Frumos, dar nu sunt sigura. Stiu ca ma uitam cu ea la Heidi si Sailor Moon. Pe vremea aceea vroiam sa fiu Sailor Moon ( cred ca aveam 4 ani sau ceva lol🙂 ) Si, personajele mele preferate erau Belle din Frumoasa si Bestia si Robin Hood ( varianta Disney ).

  2. Aiii,mersi pentru ca ai ales subiectul meu:]
    Pai. . stiu ca imi citea Alba -ca-zapada (iubesc si acum povestea asta) , Cenusareasa,Scufita Rosie. . stiti voi . .povesti cu printese ;]]
    Si acum am cartile:o3
    Personaj preferat:Frumoasa din Padurea Adormita;]]
    Si daca as fi vreun personaj. . : Clopotica♥ E asa dragutaa:o3

  3. Of doamne:]]]
    Nu mai am rabdaree pana maine.Abia astept sa vad castigatorul concursului de fidelitate:o3
    App. Monica ,daca esti intrata, cartile in format e-book sunt romana sau engleza ?

Lasă un răspuns

