Recenzie „Inceputurile” de L.J. Smith

Recenzie:

Trebuie sa recunosc ca atunci cand cei de la Leda au anuntat ca vor publica aceasta carte, am fost in culmea fericirii. Citisem deja cele partu volume din primul ciclu si nu stiam la ce sa ma astept de la aceasta carte, mai ales ca vazusem deja si primul sezon din serial. Insa dupa ce am citit primul volum din seria „Jurnalele lui Stefan”, am ramas cu un gust amar, deoarece ma asteptam sa aflu mai multe noutati din viata lui Stefan ca om. Insa tot ceea ce am aflat, era ceea ce stiam deja din serial, asa ca mai aveam putin si renuntam de tot sa citesc aceasta serie.

Ce ni se prezinta mai exact in carte? Pai aparitia lui Katherine in viata lui Stefan si a lui Damon, cum afla cei doi ca ea este vampir, cum se joaca ea cu inimile lor, si cum sunt transformati cei doi frati. Totusi mai aflam si faptul ca fratii Salvatore nu se urau din totdeauna, asa cum i-am cunoscut noi in primele patru carti si in serial, ba din contra, cei doi chiar se intelegeau foarte bine innainte sa apara Katherine.

Atunci cand ea intra in peisaj, ambii frati Salvatore se indragostesc de ea, si incep sa isi petreaca tot mai mult timp alaturi de ea. Totusi si Katherine se indragosteste de Stefan si de Damon, si da dovada de egoism atunci cand vrea sa ii pastreze pe amandoi pentru ea, si cand ii hraneste cu sangele ei.

Totusi asa cum stim si din serial, oamenii afla de existenta vampirilor si incepe sa ii vaneze, prinzand-o pe Katherine, si din greseala impuscandu-i pe Stefan si pe Damon, oferindu-le ocazia sa se transforme in vampiri.

Despre carte si despre personaje:

Cartea a fost frumoasa, dar cum am zis si mai sus, nu ne-a oferit prea multe detalii, asta daca priviti din punctul cuiva care a vazut si serialul, a citit si primele patru volume ale seriei Jurnalele Vampirilor.

Despre personaje:

Stefan, fratele cel mic al lui Damon, este ascultator si face tot ceea ce ii spune tatal sau. El se indragosteste de Katherine si nu ii pasa daca si Damon este indragostit de ea.

Damon, fratele cel mare, intors inapoi acasa, nu se mai poarta asa cum se purta inainte, adica daca inainte se comporta frumos cu tatal sau, acum s-a schimbat total. El se indragosteste de Katherine si este primul care afla ca ea este vampir.

Katherine, venit in casa familiei Salvatore, spunand ca este orfana. Ea se indragosteste si de Stefan si de Damon, si tot ea este cea care ii transforma pe amandoi.

Despre carte:

In acest prim roman care deschide o noua serie captivanta, fanii bine-cunoscutului hit de televiziuneJurnalele Vampirilor vor afla in cele din urma cum o poveste de dragoste pasionala, tesuta in jurul unei fete periculoase, a transformat doi frati iubitori in dusmani de moarte.

In timpul Razboiului Civil, intr-un cadru dominat de mari mosii, averi fabuloase si secrete mortale, trei adolescenti din Mystic Falls, Virginia, formeaza un triunghi amoros torid ce va strabate secolele. Cei doi frati Stefan si Damon Salvatore sunt de nedespartit pana ce o intalnesc pe Katherine, o tanara uluitoare si misterioasa. Deveniti rivali, ei isi disputa inima lui Katherine doar ca sa descopere ca somptuoasele ei toalete de matase si nestemate sclipitoare ascund un secret cumplit:

Katherine este vampir, si este hotarata sa ii transforme si pe ei tot in vampiri, ca sa poata vietui impreuna – pentru totdeauna.

ISBN: 978-973-102-352-6
Nr pagini: 288
Format: 10,5 x 17,5 cm
Aparitie: 2011

Comanda:

Leda

Libris

Nu e niciun link.

Nota: 4/5

19 thoughts on “Recenzie „Inceputurile” de L.J. Smith

  1. Dintre cele 3 volume pe care le-am citit asta mi-a placut cel mai mult. La al treilea deja ma plictisisem. Le-ai citit pe toate 3?

      • Eu volumu 8 l-am castigat la un concurs. Am vrut sa imi cumpar volumu 5 dar nu era disponibil

      • Norocoas-o ;;] Si eu m-am inscris la mai multe concursuri. .dar nu am castigat:[
        Am luat 5 6 7 la oferta. cu aproximativ 70 lei.:p

      • Aaa, da. Au fost ofertele alea pe corint. La cate concursuri m-am inscris eu, si aia a fost singura carte castigata prin random.. am ramasa socata =)) si am mai castigat una pe comentarii.. atat. Nu prea am noroc la random

      • Destinul vraciului am castigat la random.Atat:]]
        Aaa.Si trei semne de carte care ar trebui sa ajunga maine:p

      • Felicitari. Pentru destinul vraciului nici nu cred ca am participat ca nu am celelalte volume. Ce semne de carte?

  2. Nici eu nu am restul volumelor ,dar -am inscris si eu asa. castig, castig . . nu , nu;]]
    Semne de carte: 1 semn de carte „The Taker”,1 semn de carte „The Vampire Hunter’s Daughter”, 1 semn de carte „Cicada”.
    Abia astept sa ajunga:x

Lasă un răspuns

