Recenzie „In al noualea cer” de Daniell Steel

Astazi o sa va vorbesc despre o carte care nu este cu vampiri sau varcolaci si nici macar nu este fantasy, dar este o carte de dragoste, aparut dupa anul 1990, probabil cu multi ani in urma sa ma nasc eu (deci are mai mult de 16 ani), si care a fost prima carte de dragoste citata de mine. Volumul se numeste „In al noualea cer” si este scrisa de autoarea Daniell Steel. Va rog de pe acum sa ma scuzati daca nu imi mai amintesc un nume sau vreun detaliu, dar am citit cartea in urma cu doi ani, si nu imi mai amintesc foarte bine chiar toate detaliile, totusi imi amintesc ca a fost prima carte de dragoste (non-fantasy) care mi-a placut foarte mult.

In carte este vorba despre o familie in care toti copii sunt fete, iar tatal isi doreste un baiat care sa ii mosteneasca meseria, aceea de aviator. Insa atunci cand un baiat vine pe lume, se dovedeste ca el nu il mosteneste pe tatal sau, dar cu toate acestea pana la urma se dovedeste ca una dintre fete isi mosteneste tatal si are ca pasiune pilotatul.

Chiar daca tatal isi doreste in continuare ca unul dintre copiii lui sa devina aviator, atunci cand afla ca Cassie ii mosteneste talentu, el se impotriveste ideii de a-si lasa fata sa piloteze in continuare. Insa este convins de prietenul sau cel mai bun, care o cunoaste pe Cassie de cand era mica, si care se indragosteste de ea. Pana la urma Cassie are voie sa piloteze, si isi da seama ca si ea este indragostita de prietenul tatalui sau, Nick.

Cu toate ca intre cei doi este o diferenta de 7 ani, ei au aceeasi pasiune, aceea de a zbura, iar cand lui Cassie i se ofera sansa de a devenii o importanta femeie aviator, ea trece peste dragostea ei si profita de sansa aparuta. Insa dupa ceva timp ea isi da seama ca dragostea ei pentru prietenul tatalui sau este prea mare, asa ca se intoarce la el tocmai cand acesta se pregateste sa plece in Al Doilea Razboi Mondial. Totusi imi amintesc ca romanul are un final fericit😀.

Cum am mai zis acesta a fost primul roman de dragoste pe care l-am citit si mi-a placut cu adevarat, pacat ca a fost imprumutat de la cineva si nu il am in biblioteca, motiv pentru care inca imi doresc sa apara impreuna cu revista „Libertatea pentru femei”. Volumul nu se mai gaseste decat pe net pe la anticariatele online, sau pe Okazii. De aceea nu o sa gasiti mai jos decat nota data cartii.

Nota: 5/5

6 gânduri despre “Recenzie „In al noualea cer” de Daniell Steel

1. Frumoasa recenzie si avand in vedere ca este prima carte de dragoste citita,felicitari:]