Nu cred asa ceva!

Deci incep sa cred ca producatorii de la Hollywood sunt din ce in ce mai prosti,pardon, nu prosti, IDIOTI! Cu „I” mare. Dupa ce am primit „minunata” veste ca trei dintre serialele mele preferate: „Hellcats”, „The nine lives of Chloe King” si „The Secret Circle”, au fost anulate, azi cand am intrat pe Cinemagia am mai primit inca o veste „minunata”, pe care cand am vazut-o am simtit ca mi-a cazut ceru in cap.

Bye-bye Hawkeye?

Bye-bye Hawkeye?

Jeremy Renner a declarat într-un interviu acordat MTV.com că nu este sigur dacă personajul său, Hawkeye, va mai apărea în vreun film Marvel. Starul viitorului The Bourne Legacy, care l-a interpretat pe agilul arcaş în The Avengers, a admis că nu ştie nimic despre o eventuală apariţie în viitoarele producţii ale Marvel.

„Este un personaj grozav”, a spus actorul. „Din punctul meu de vedere, sunt multe aspecte ale personalităţii sale care merită explorate şi mi-ar plăcea să ştiu în ce direcţie vor să meargă acum producătorii”, a adăugat el.

Renner a mai spus că nu are niciun fel de influenţă asupra celor care vor lua decizia revenirii sau rămânerii pe tusă a lui Hawkeye. „Adevărul este că ei [producătorii] sunt cei care trag sforile; ei acţionează conform propriilor idei. Nu am habar de ce se întâmplă, există probabil oameni mult mai bine informaţi decât mine în legătură cu  apariţia personajului meu într-un alt film”, a mai explicat actorul.

Starul de 41 de ani a ţinut să puncteze recent că nu se consideră un „înlocuitor” al lui Matt Damon în viitorul film al francizei Bourne. The Bourne Legacy va avea premiera în România pe 10 august.

SURSA

Deci nu pot sa cred asa ceva! Stiu ca a zis ca nu e nimic sigur deocamdata, dar daca producatorii de la Marvel renunta la Hawkeye si prin urmare la Jeremy Renner, sunt niste idioti, si vor pierde din start doi fani, adica pe mine si pe o prietena (chiar daca stiu ca pe ei nu ii intereseaza prea mult daca pierd doi fani).

PS: Daca va deranjeaza ca postez pe acest blog despre filme si despre actori, ar trebuii sa stiti ca pana la urma asta e un blog personal si postez pe el orice vreau eu.

 

Update:

Incep sa nu mai am incredere in cei de la Cinemagia. Am cautat pe net mai multe despre acest subiect, si am aflat ca atat Hawkeye cat si Black Widow, vor mai aparea in cel putin 3 filme Marvel. Iar acelea sunt: The Avengers 2, Captain America 2 si un nou film numit Nick Fury, care are in prim-plan agentia SHIELD. Iar acestea sunt doar 3 filme in care ei vor aparea, daca nu tinem cont de faptul ca se zvoneste ca vor aparea inca doua filme produse de Marvel, unul cu Black Widow si unul cu Hawkeye.

Ce a declarat Jeremy Renner mai sus este adevarat insa ce au publicat cei de la Cinemagia e scos din context, deoarece el (Renner) a zis ca: Ultima data cand l-am vazut pe Hawkeye a fost la sfarsitul filmului The Avengers, atunci cand fiecare a luat-o pe propriul drum. Din punctul de vedere al lui Renner, Hawkeye este un personaj grozav, si exista multe aspecte ale personalitatii lui care merita explorate, si ca de asemenea i-ar placea sa stie in ce directie vor sa mearga acum producatorii cu personajul Hawkeye, adica in ce directie o apuca personajul sau, la fel cum au facut si celelalte personaje.

Deci nu este motiv de ingrijorare :))!

13 gânduri despre “Nu cred asa ceva!

  1. Mda, si eu ma uitat si la Hell Cats, chiar imi placea. Si cred ca au mai anulat un serial, Make it or Break it. Trebuia sa fie ultimul sezon dar au aparut doar primele 8 episoade si apoi pauza.

    Chiar ca sunt idioti. Or sa piarda mai multi fani, nu doar doi si nu vor mai fi asa de multi interesati de film. Prostia lor.

  2. Pingback: Subiectul zilei (3) « Step into a fantasy world

Lasă un răspuns

