Va iubesc!!!

Cei cu titlul?? Pai asta simt eu in momentul de fata.

Azi ma uitam pe statisticile blogului, si am vazut ca in saptamana 23-29 iulie 2012, s-au strans 4,792 de vizualizari, aceasta fiind cea mai activa saptamana.

Deci nu pot sa zic decat:

Dar nu va imaginati ce surpriza am avut cand am vazut ca saptamana asta am avut zile in care s-au inregistrat chiar si 1,257 de vizualizari, pe zi! Deci va iubesc pe toti cei care intrati pe blog si care il urmariti.

Acum statisticile sunt asa:

Comentarii: 2,591 (si continua sa creasca)

Cea mai aglomerata zi: 24 iulie 2012 in care am avut 1,257

Articole pe blog: 710 (si continua sa creasca)

Iar vizualizarile pe blog sunt in total: 27,826 (si la fel ca mai sus, continua sa creasca)

Nu pot decat sa ma bucur si sa fac dansul fericirii!

image

image

13 gânduri despre “Va iubesc!!!

Lasă un răspuns

