Potterthon: Scrisoare catre Harry Potter (2)

Draga Harry Potter,

Tu nu ma stii pe mine, si nici eu nu te stiu pe tine, cel putin nu la fel de mult ca altii. Tot ceea ce stiu eu este: esti elev la Hogwarts, Şcoala de Magie, Farmece şi Vrăjitori, si…. ceea ce este cam logic, esti vrajitor. Recunosc cu jena ca nu ti-am citit povestile, nici in romana, nici in engleza, nici in alta limba cunoscuta pe pamantul asta, si nici nu m-am uitat la vreun film in care tu si prietenii tai sunteti  protagonisti, dar pot sa iti spun cu mana pe inima, ca asta nu e din vina mea! Ca sa nu o lungesc mult iti spun pe scurt a cui este vina: a unei foste colege care te iubea pur si simplu, si care vorbea intruna despre tine, iar eu cand aud ca se vorbeste intruna despre o anumita persoana, incep sa ma satur de persoana respectiva (vezi Justin Bieber, Selena Gomez, si multi altii 😀 ), si acesta este motivul pentru care nu am citit nimic despre tine.

Insa nu acesta este motivul pentru care iti scriu aceasta scrsoare. Motivul real este acela ca vreau sa iti spun un lucru: multumesc!

Multumesc ca le-ai deschis atator persoane drumul spre lumea lecturii. Multumesc ca le-ai facut multora copilaria fericita. Daca nu erau povestile tale multi nici nu ar fi descoperit placerea de a citi. Si chiar daca eu nu ti-am citit povestile (asta nu inseamna ca nu o sa o fac la un momentdat), sora mea le va citi mai mult ca sigur, o sa ma asigur eu de asta :D. Si de aceea vreau sa iti spun inca o data: MULTUMESC!

Cam asta e tot ceea ce vroiam sa iti spun in aceasta scrisoare, daca o sa mai am ceva de scris o sa iti mai scriu inca o data.

Ce parere aveti despre scrisoarea mea catre Harry Potter? Voi daca ati avea ocazia sa ii scrieti o scrisoare, ce i-ati scrie?

Nu uitati: primul comentariu primeste 10 puncte, al doilea 5, al treilea 2, iar urmatoarele cate 1 punct. Atentie! Comentariul vostru trebuie sa aiba legatura cu postarea respectiva.

27 de gânduri despre “Potterthon: Scrisoare catre Harry Potter (2)

    • Ops. . nu am citit a doua intrebare a ta.
      Pa. . .nu stiu sigur ce as scrie,dar ii pot spune ca nici eu nu am citit cartile. . Am facut rost de cele in engleza si cred ca o sa incep sa le citesc.
      Si. . am si eu un frate mai mic, s ca tine Monica. . cred ca va citi si el:]

  1. Frumoasa scrisoarea ta. Eu daca i-as putea scrie, i-as spune cat de mult mi-au placut filmele si cartile. Cat m-au inspirat vrajile si cat de mult mi-au placut toate intamplarile. Actiunea a fost una de elita :X Dar eu inca consider ca el ar fi trebuit sa fie iubitul lui Hermione.

      • Imi place ce-ai scris tu. Eu as putea zice doar de filme, cartile nu le-am citit, decat prima si ultima. 😀 Si mie mi-ar fi placut sa il vad pe Harry cu Herminone, dar poate e mai bine asa. NU mai tin minte, dar parca si Ron avea o legatura cu Hermione pe la sfarsit

    • Ai dreptate, nu se compara deloc. Stiu cum e cand te streseaza cineva cu o anumita chestie. Eu una nu suport deloc Pariu cu Viata, mi se pare cea mai mare prostie.. si poate si pentru ca toata lumea m-a disperat cu asta..
      Oricum, pe Harry Potter nu-l prea poti ura daaca ajungi sa vezi un film sau sa citesti una din carti.

  2. Uau, scrisoarea ta e adorabilă. Ah, efectul de turmă sâcâie oamenii neobișnuiți ca noi, probabil ăsta e motivul pentru care nu ne plac Justin Bieber and co. :))
    Eu i-aș scrie .. măi, eu cred că aș scrie 5O de pagini, și apoi aș arunca totul la gunoi, pentru că aș considera că nu e demnă .. Deci până la urmă n-aș scrie nimic. :))

    • Foarte frumos este raspunsul tau,Nya.De cele mai multe ori. . .asa se intampla.De multe ori simti ca nu te consideri demn de ceva. . :[

  3. Eu i-as scrie ca e unul din cei mai norocosi oameni pentru ca faptul ca e vrajitor si ca poate invata magia la Hogwarts.Cine nu ar vrea sa se duca la Hogwarts pentru cei mai magici ani din viata lor?

  4. Mi-a placut foarte mult scrisoarea ta. Cred ca daca ar fi sa-i trimit si eu o scrisoare, nu ar fi ceva foarte diferit de ce ai scris tu. Imi place cum gandesti. 😀 Si eu am un frate mai mic, care chiar ieri a inceput sa ceara toata seria Harry Potter. S-a apucat de citit recent, a citit chiar toate cartile din seria Jurnalul unui Pusti si vrea sa citeasca si unele carti de la mne.

Lasă un răspuns

