Potterthon: Calendare pe 2012 cu Harry Potter (3)

Am gasit niste calendare pe anul 2012 care sunt cu Harry Potter, si cu actorii, si ma gandeam sa vi le arat si voua.

Maine o sa mergeti pe alt blog, iar acesta este indiciul meu: de pe acel blog va alegeti cartile cele mai bune pe care o sa le cititi.

13 gânduri despre “Potterthon: Calendare pe 2012 cu Harry Potter (3)

    • Daca nu ma insel, au fost mai de mult, nu stiu daca pe anul 2012, la o revista. Au fost calendare si stiu ca au fost si cei din Harry Potter. Al doilea si mie imi place foarte mult

  1. Al doilea si al treilea sunt foarte frumoase. Foarte interesanta aceasta zi despre Harry Potter. DEja mi-am dat seama care este celalalt blog, pacat ca nu particip si eu la acest tur.

  2. Pentru toti fanii lui Harry Potter & Comp. aceste postere sunt ca niste amulete descoperite in urma unor incursiuni in trecut si care acum asteapta sa fie privite si admirate mereu in „timpul” prezent…!
    Orice fan al unei serii celebre, cred ca isi doreste sa aiba in fata ochilor asemenea „bijuterii” de postere sau chiar afise.

Lasă un răspuns

