Subiectul zilei (2)

Am vazut ca va placut prima parte din aceasta noua rubrica, asa ca o sa continuam.

Astazi subiectul zile este: actorii

Care sunt actorii vostri preferati? Ce actori nu va plac?

Discutati despre acest subiect pana cand postez urmatoarea parte din rubrica.

Intrati mai tarziu la „Subiectul zilei (1)” pentru a vedea un update, in care o sa raspund si eu la intrebari, si o sa va spun cum am inceput eu sa citesc carti fantasy.

Update!

Am zis sa ma apuc sa fac si eu un update la acest post in care sa va raspund la intrebarile subiectului de azi.

Care sunt actorii vostri preferati? Ce actori nu va plac?

Am multi actori preferati, unii sunt in top de ceva timp, altii au urcat in top imediat ce am vazut un film sau doua cu ei, asa ca nu o sa va zic doar un actor preferat, ci o sa va fac un top, in care o sa aduc si argumente

  1. Jeremy Renner si Scarlett Johansson
    Nu am vazut la viata mea multe filme cu ei (cu Jeremy am vazut doar Avengers, desi ma chinui de ceva timp sa mai vad si alte filme cu ei, iar cu Scarlett am vazut Iron Man 2, Avengers, The Nanny Diaries si Scoop), insa sunt pe primul loc in top deoarece pur si simplu ii ador. De ce ii ador? Pentru modul in care joaca (amandoi sunt niste actori foarte buni), pentru cum arata (eu nu ii dau lui Jeremy 41 de ani, iar Scarlett este frumoasa chiar daca nu are nicio operatie), pentru modul in care intra in pielea personajului , si -aici e despre Jeremy- dupa faptul ca isi face singur  cascadoriile, iar asta e un mare lucru. Sunt amandoi pe primul loc deoarece nu ma pot hotara la unul dintre ei.
  2. Robert Downey Jr.  si Chris Hemsworth
    Inca de la primul film  cu Iron Man imi place de el Robert Downey Jr. Nu stiu, are un stil diferit de alti actori… sau mi se pare mie, insa imi place de el foarte mult, deoarece se pricepe foarte bine in domeniul actoriei. Cu Chris nu am vazut decat Thor si Avengers in care joaca acelasi rol pana la urma (rolul lui Thor), dar chiar il prinde rolul, si el la fel ca si Robert Downey Jr le are cu actoria.
  3. Johnny Deep
    Cine ar putea sa il uite pe simpaticul capitan Jack Sparrow? Eu cu siguranta nu, iar dupa ce l-am vazut in rolul de pirat, si in rolul Palarierului Nebun, cu siguranta Johhny e printre preferatii mei.
  4. Orlando Bloom
    Rolul din Piratii din Caraibe l-a adus pe locul 4. Daca nu era sa joace rolul lui Will in acest film, el era pe undeva printre ultimele locuri.
  5. Ian Somerhalder
    Damon… mai e ceva de spus? Cu siguranta nu.
  6. Nina Dobrev
  7. Taylor Lautner
  8. Chris Evans
  9. Paul Wesley
  10. Kellan Lutz

Am facut doar un top 10, deoarece daca ma mai lungeam, ori va plictiseam, ori ramaneam fara inspiratiem ori faceam un post kilometric :D.

36 de gânduri despre “Subiectul zilei (2)

  1. Foarte interesant subiectul acesta. Nu am un actor preferat, imi plac mai multi. Sunt o gramada de actori talentati si nici nu-mi vine in minte acum vreun actor de care sa nu-mi placa.
    Imi plac actorii din Fringe, in special John Noble, care-l joaca pe Dr. Walter Bishop. Si Woody Allen. Sunt foarte amuzanti amandoi.

  2. Pai. . sunt multi actori preferati. .chiar nu stiu ce sa raspund la intrebarea asta:]]
    Cred ca unul este Chris Hemsworth, Sarah Michelle Gellar,Jennifer Lopez ,iar din serialul meu preferat Nina Dobrev si Ian Somerhalder.
    Actori care nu imi plac. . nu am acum in minte .Cand imi adud aminte va spun:]]

  3. Ti-am vazut raspunsurile la intrebarile de la ”Subiectul zilei (1) ” si sunt f. frumoase . Si eu ibesc seria Twilight:]

  4. De plictisit eu ma plictiseam;]]. Eu l-am uitat pe Johnny Depp . .care e un actor minunat.Mi-a placut cum a jucat in toate filmele vazute de mine:x
    Foarte frumos topul tau:]

Lasă un răspuns

