The Dictator

Mi-am pierdut 60 de minute de viata degeaba! Pe cat de mult am ras la trailer, pe atat de mult m-am plictisit la film, si nici macar nu am rezistat la tot. E adevarat, filmul e comedie, dar nu mi-a placut deloc. A avut cateva replici amuzante, la fel si cateva secvente, dar atat. Poate ca nu am rezistat la el si din cauza ca nu se vedea bine si poate o sa ii mai dau o sansa peste vreo doua-trei luni, dar in niciun caz acum. Nici macar nu prea stiu ce sa va zic ca sa va faceti o idee despre film….

„The Dictator” se refera la un dictator, care face ce vrea el, omoara ce oameni vrea el si e cam prost din fire. Cand ajunge in America, el este rapit si torturat…. dar torturat la ce mod…. i se taie barba! Daca asta poate fi numita tortura! Dupa ce ramane fara barba, nimeni nu il mai recunoaste. Intr-o seara el intra intr-un bar care se numea „Anti Aladeen” (Aladeen fiind numele dictatorului), iar cand este intrebat cum il cheama, zice tot felul de nume inventate. Dar ce este de fapt acel bar? Locul in care s-au adunat toti oamenii pe care Aladeen a pus sa fie omorati, si toti il urasc!

Pana aici am vazut…. Cum am mai zis poate o sa ii mai dau o sansa atunci cand o sa apara o versiune mai buna.

 
Distributie:

Sacha Baron Cohen -generalul Aladeen

Ben Kingsley -Tamir

Trailer:

Imagini:

The Dictator

The Dictator

The Dictator

The Dictator

13 gânduri despre “The Dictator

  1. Trailer-ul pare interesant si ma gandeam sa ma uit si eu , dar am vazut si ce ai scris tu. . .sa ma uit sau nu?:]]

  2. Imaginile acelea cu el chiar ma amuza :)) Oricum, am mai auzit de filmul asta dar nu am apucat sa-l vizionez si cred ca nu a fost mare pierdere. Pe mine nu ma prea impresioneaza nici descrierea filmului, nu mi se pare foarte interesant dar poate voi incerca odata sa-l vad.
    Trailer-ul e foarte amuzant. :))

Lasă un răspuns

