Must see!

Cel putin pentru mine!

Cum zice imaginea de mai sus „The Bourne Legacy”, pentru mine, este un must see. Chiar daca nu am vazut nici macar un minut din primele trei filme, in care joaca Matt Damon, cel de-al patrulea film o sa il vad neaparat, mai mult pentru actorul principal decat pentru actiune.

In cel de-al patrulea film al seriei Bourne, personajul principal este jucat de Jeremy Renner (Hurt Locker, The Avengers), acesta fiind principalul (si unicul) motiv pentru care vreau sa vad filmul.

Poster The Bourne LegacyThe Bourne Legacy spune povestea unui nou agent CIA, Aaron Cross (Jeremy Renner) care are de înfruntat o misiune periculoasă.

Nouă pelicula este o prelungire a trilogiei „Bourne”, Jason Bourne există în continuare, chiar dacă nu va apărea în film, iar evenimentele din primele trei filme reprezintă elementul declanşator pentru ceea ce se întâmplă în „The Bourne Legacy”.

„Construiesc o legendă, un mediu şi o conspiraţie extinse… lumea pe care o creăm se măreşte şi evoluează, şi creează premisele pentru o eventuală reîntoarcere a lui Jason Bourne”, a explicat regizorul Tony Gilroy, promiţând să ne arate imaginea de ansamblu în universul lui Bourne.

Mda…se pare ca are o oarecare legatura cu primele 3 filme, dar tot nu o sa ma uit la ele :).

Trailer:

Pf… cum sa nu vrei sa vezi filmul asta?

Cateva imagini:

Edward Norton, Jeremy Renner în The Bourne Legacy

Jeremy Renner în The Bourne Legacy

Jeremy Renner în The Bourne Legacy

Eu nu ii dau lui Jeremy Renner 41 de ani, nici in 1000 de ani :)).

Filmul apare in Romania pe data de 10 august, si o sa il vad neaparat :)).

Acum doua intrebari pentru voi:

1. Ce parere aveti despre modul in care joaca Jeremy Renner?

2. V-ati dori sa vedeti filmul asta?

21 de gânduri despre “Must see!

  1. Hopa, eu n-am mai citit si ce scrie sub poza. Pe 10 august ma intorc de la mare si poate mai stau vreo 2 zile la Bucuresti. Chiar as vrea sa-l vad.

    1. Imi place cum joaca Jeremy Renner. Am vazut vreo 2 filme cu el si e foarte talentat
    2.Abia astpt sa apara filmul, normal ca vreau sa-l vad.

  2. Paii,mie imi place cum joaca Jeremy R. . .cu toate ca am mai vazut doar un film cu el.Si. . filmul pare interesant.O sa ma uit si eu la el.

Lasă un răspuns

