Citate din… „Chimie Perfecta” de Simone Elkeles (10)

 “Toata lumea stie ca sunt perfecta. Duc o viata perfecta. Am haine perfecte. Pana si familia mea e perfecta. Si desi asta e o minciuna sfruntata, m-am dat peste cap ca sa pastrez aparentele ca sa am tot ce-mi doresc pe lume. Daca adevarul ar iesi vreodata la lumina, toata imaginea mea perfecta s-ar duce de rapa.” (Brittany)

„Iau briosa. Ma indrept spre masina si musc, absenta, din ea. Din pacate, nu e cu afine, asa cum imi place mie. Ci cu banane si nuci, iar bananele sunt prea coapte. Imi aminteste intr-un fel de mine – in exterior pare perfecta, dar in interior totul e facut terci.” (Brittany)

„Ultimul an de liceu. Ar trebui sa ma simt mandru ca sunt primul membru al familiei Fuentes care va absolvi liceul. Dar dupa absolvire ma asteapta viata adevarata. Facultatea nu e decat un vis. Pentru mine, ultimul an de liceu e ca o petrecere de adio data in cinstea unui proaspat pensionar de saizeci si cinci de ani. Stii ca este in stare de mai mult, dar toata lumea se asteapta sa te retragi.” (Alex)

„-Vezi-ti de viata ta, spun.
-Viata? Ce fel de viata? Ca a ta? Cabrona*, sa-ti zic eu ceva, spune Alex pe un ton aspru. Viata ta nu e reala, e falsa. La fel ca tine.
-Mai bine o viata ca asta decat una de ratat, ca a ta, izbucnesc, sperand ca vorbele mele sa-l usture la fel de tare cum m-au durut cuvintele lui.” (Brittany-Alex)

cabrona-catea, tarfa

„-Sigur ca am gresit, zic cu o voce inalta, mimand accentul unei debutante sudiste. Pai, chiar saptamana trecuta am cumparat un gloss Bobbi Sandwash Petal, cand Pink Blossom s-ar fi potrivit mult mai bine cu tenul meu. Evident, a fost un adevarat dezastru.
(…)
-Da, pun pariu.
-Dar tu, tu ai gresit vreodata? il intreb.
-Absolut, raspunde. Saptamana trecuta, cand am dat spargerea aia la banca din Walgreen, i-am spus casierei sa-mi dea toate bancnotele de cincizeci de dolari. Desi ar fi trebuit sa i le cer pe cele de douazeci, care-s mult mai numeroase.” (Brittany-Alex)

„-Sa chem pe cineva sa te duca acasa cu masina, zic inainte ca mintea mea, care a luat-o razna, sa se-apuce sa nascoceasca mii de moduri de a o viola.
Sunt ametit de la alcool si droguri. Vreau sa fiu in deplinatatea facultatilor mintale cand o sa facem sex.
Brittany isi tuguie buzele si se bosumfla ca un copil.
-Nu. Nu vreau sa merg acasa. Oriunde, da’ nu acasa.
Of, Doamne.
Am o problema. Tengo una problema grande.*
Se uita in sus spre mine si ochii ei sclipesc in lumina lunii ca niste nestemate rare, pretioase.
-Colin crede ca vreau sa ma cuplez cu tine. Zice ca infruntarile noastre nu-s decat un preludiu.
-Si e adevarat? intreb, tinandu-mi rasuflarea in asteptarea raspunsului.
Da, Doamne, sa tin minte ce-mi zice pana maine.
Ea ridica un deget si spune:
-Stai putin.” (Alex-Brittany)

Tengo una problema grande.-Am o mare problema.

„-Da, stiu. E vorba de imaginea ta, de ceea ce semnifica Alex Fuentes. E brandul tau, logo-ul tau… mexicanul periculos, mortal si sexy. Sunt experta in constructia unei imagini. Desi intentia mea nu a fost aceea de a-mi crea o imagine de pitipoanca blonda. Ci mai degraba pe cea a perfectiunii de neatins.
(…)
-Cred ca-ti dai seama ca tocmai m-ai facut sexy.
Ceea ce nu stiam e ca Brittany Ellis ma considera sexy.
-Adevarul e ca eu te-am crezut de neatins. Dar acum, ca am aflat ca ma consideri un zeu mexican atragator si sexy…
-N-am rostit cuvantul „zeu”.
Imi duc degetul la buze.
-Sst, lasa-ma pentru o clipa sa ma bucur de fantezia asta.” (Brittany-Alex)

„-Stii cat e ceasul? raspund.
-E mort, Brittany. E dus.” (Brittany-Isabel)

12 thoughts on “Citate din… „Chimie Perfecta” de Simone Elkeles (10)

  1. Foarte frumoase citatele, si amuzante. Primele doua mi-au placut foarte mult. Iar faza cu gloss-ul de buze si bancnotele a fost destul de amuzanta si penultimul. mai asteptam citate de la tine😀

Lasă un răspuns

