Mai bine nici ca se putea! HBO va iubesc!

Bine poate ca partea cu „HBO va iubesc!” e cam exagerata, dar sunt in culmea fericirii! V-am zis ieri intr-un comentariu ca cei de la HBO vor difuza filmul Thor. Cand? Duminica, 29.07.2012, ora 20:00.

Thor, un războinic arogant, e trimis pe Pământ ca pedeapsă că a reaprins un război vechi. Însă după ce un ticălos din lumea lui trimite forţele întunecate ca să invadeze Pământul, Thor învaţă ce înseamnă să fii un erou adevărat. Thor, cel mai tare personaj din panteonul de supereroi, a inspirat atât generali, cât şi iubitori ai genului. Această aventură epopeică ne poartă prin universul Marvel de pe Pământul zilelor noastre, pe tărâmul mistic din Asgard. În centrul poveştii stă Atotputernicul Thor, un războinic puternic, dar arogant, ale cărui fapte nesăbuite reaprind un vechi război. Thor e surghiunit de tatăl său pe Pământ, fiind forţat să trăiască printre oameni. Curând, cel mai primejdios om din lumea lui Thor trimite pe Pământ forţele întunecate pentru a-l invada. Thor învaţă ce înseamnă să fii un erou adevărat. Iată povestea călătoriei mitice a unui erou şi a transformării sale dintr-un prinţ rebel, care consideră că s-a născut pentru a moşteni tronul tatălui său, la un supererou ce învaţă că trebuie să-şi câştige dreptul de a conduce.

Thor

Acum de ce sunt fericita? De la cine credeti ca am primit mai devreme mail? Exact! De la HBO. Si ce era in acel mail? Asta:

Cum nu m-am putut abtine am intrat sa vad despre ce este vorba (chiar daca era destul de evident). Si ce credeti ca am aflat?

Am aflat ca pe data de 5 august 2012, la ora 20:00, vom putea urmarii filmul Capitanul Amrica: Primul Razbunator.

Steve, un soldat slăbănog al armatei SUA, ia parte la un program militar experimental care îl înzestrează cu puteri super-umane şi îl impinge să se lupte cu maleficul Red Skull, în acest thriller inspirat de o bandă desenată. Ne aflăm în 1941 şi lumea e răvăşită de război. După ce a încercat, în mod repetat, să se înroleze în armata americană ca să meargă la război alături de Forţele Aliate, tânărul şi slăbănogul Steve Rogers (Chris Evans) e acceptat într-un program experimental care îl transformă în super-soldatul cunoscut sub numele de Căpitanul America. În această nouă incarnare musculoasă, Căpitanul America îşi uneşte forţele cu prietenul său Bucky Barnes (Sebastian Stan) şi cu confidenta sa, Peggy Carter (Hayley Atwell), sub comanda colonelului Chester Phillips (Tommy Lee Jones), ca să declare război maleficei organizaţii HYDRA – divizia de ştiinţă a naziştilor – condusă de terifiantul Red Skull (Hugo Weaving).

Căpitanul America: Primul Răzbunător

Acum de ce sunt atat de fericita? Pentru ca saptamana asta ma uit la Thor (din nou) iar saptamana viitoare ma uit la Capitanul America (din nou)!

Da… probabil ma credeti nebuna =)).

21 de gânduri despre “Mai bine nici ca se putea! HBO va iubesc!

  1. Multumesc de veste. Si eu ma voi uita din nou la Thor si deabia astept sa vad si Captain America. Chiar am zis ieri ca vreau sa-l vad si ma bucur ca-l dau cei de la HBO. E cel mai tare program, ale cele mai frumoase filme.

    • da intradevar este un film foarte bun…mie unu mi-a placut…m-am uitat cu niste prieteni si ma zapaceau,asa ca m-am mai uitat odata singur…si nu m-am plictisit.e foarte tare.

  2. Nu sunt mare fana a filmelor,dar na. . mai urmaresc si eu cate unul din cand in cand;]]
    Si andre are dreptate,pe HBO sunt cele mai bune si cele mai frumoase filme♥

Lasă un răspuns

