La Nemira gasiti o oferta Hardcover

16 gânduri despre “La Nemira gasiti o oferta Hardcover

  1. Am vazut si eu aceasta oferta. Ma tenteaza sa dau o mica comanda.. mi-as lua Jocurile Foamei. Dar, pentru moment trebuie sa-mi tin banii pentru comenzile care le-am dat deja😦

      • Pe nemira era un pachet cu trilogia Jocurile Foamei si era chiar foarte ieftina(cartile in format Hardcover) cu 40% reducere..Acum a ramas la 30% dar tot mi-as dori sa-l iau. :)) Nu mai e foarte mult pana la ziua mea, o sa imi fac o lista de carti pe care le vreau atunci. :))

      • Multumesc :*. Totusi, nu e chiar asa aproape ziua mea, dar nici mult nu mai e . ::))

      • Crede-ma, stiu cum e. Cat de mult mi-as dori sa-m mai comand niste carti, acum am nevoie de bani pentru alte lucruri si deja am o gramada de carti de citit pentru vara asta. Sigur imi vor ajunge pana in Septembrie sau octombrie, plus ca mai apar si la reviste niste carti.

      • dupa mine toate sunt prioritare…adica..in legatura cu cartile…imi ia ore sa ma decid ce sa comand mai intai=))

    • chiar iti recomand sa citesti jocurile foamei.dar te avertizez….s-ar putea sa te inchida in casa si sa nu-ti mai dea drumu` pana nu termini=))

      • Asta nu ar fi o mare problema. :))) Mai rau ar fi daca as sta toata noaptea sa citesc(ceea ce se intampla cand citesc carti care imi plac foarte mult)

  2. Super oferta,si eu am profitat de ea si am comandat cele trei volume din Jocurile Foamei,chiar daca le-am citit de la cineva inainte:))

    • Norocul tau.🙂 Eu am o „problema” cand vine vorba de carti. Nu imi place sa citesc carti de la altii. Adica, as putea sa citesc toate cartile de la colegele mele care au toate cartile care-mi plac.. dar eu vreau sa le am in biblioteca :-?? Sau chiar daca le citesc de la altcineva, tot le-as comanda sa le am si eu

      • da asa e..nici eu nu citesc de la altii…nu vreau sa fiu presat de timp….sa ma grabesc sa o citesc ca sa o inapoiez…si dupa ce o temrin imi place sa o am langa mine si sa ma mai uit prin ea=))

      • Nu e vorba numai de timp. Depinde si cine ti le imprumuta.Eu am imprumutat Jurnalele lui Stefan, ultimele 2 volume, pnetru ca nu reusesc sa le mai gasesc niciunde, si mi le-a lasat cat am avut nevoie.

Lasă un răspuns

