Din lumea filmului (4)- Prezentat la Comic Con (2)

Daca ieri v-am prezentat ce s-a discutat la Comic Con despre Iron Man 3, azi va prezint ce s-a vorbit despre Captain America 2 si Thor 2.

Primul este Thor, care va revenii pe marile ecrane pe data de 8 noiembrie 2013. Atunci Chris Hemsworth va imbraca pentru ce-a de-a treia oara costumul lui Thor, se va inarma cu ciocanul lui magic (cu un nume greu de tinut minte), si se va lupta cu un nou inamic. Daca in primul film, zeul fulgerului a trebuit sa se lupte cu fratele sau, Loki, de data aceasta Thor trebuie sa se lupte cu Malekith cel Blestemat (pff… numai nume ciudate au personajele astea rele :D). Tipu asta rau din imaginea alaturata (care arata chiar foarte urat), este conducatorul unor elfi intunecati de pe planeta Svartalfheim (alta nume greu de pronuntat). Malekith se aliaza cu Loki, aflat sub forma demonului focului Surtur, care are alaturi de el un servitor care are tot planuri intunecate, servitor numit Kurse.

Nenea asta urat si rau (zau ca asa ii zic de acum incolo), are multe calitati de elf, calitati precum: inteligenta, forta, viteza, rezistenta, agilitatea si reflexele foarte rapide. De asemenea magia intunecata ii da si ceva ajutor in indeplinirea scoputilor cat mai rele. Totusi la fel ca orice baiat rau, are si o slabiciune, iar la el aceasta consta in faptul ca obiectele de fier, ceea ce ma face sa cred ca daca Thor isi foloseste ciocanul, o sa aiba o lupta usoara cu „tipu asta rau”.

Pe data de 4 aprilie 2014, Chris Evans revine pe marile ecrane in costumul Capitanului America. Tot la Comic Con a fost prezentat si antagonistul acestui supererou, care este nimeni altul decat Bucky, prietenul din razboi al lui Steve, acum cunoscut  sub numele de Winter Soldier. Cei care au vazut primul film cu Captinaul America, stiu deja ca Bucky a murit in timp ce se afla intr-o misiune alaturi de Capitan, si a cazut de pe un tren direct in apele inghetate ale Atlanticului de Nord.

Insa se pare ca la fel ca si Capitanul America, Bucky a fost gasit de catre un submarin sovietic, intr-un fel de somn criogenic, acesta fiind inca in viata. Ajuns la Moscova cu un brat lipsa si cu amnezie din urma cazaturii, Bucky este transformat intr-un asasin sovietic, si primeste numele de Winter Soldier. Se pare ca la fel ca si in primul film, in rolul lui Bucky va aparea constanteanul nostru, Sebastian Stan.

Dar asta nu e tot. Nici Capitanul America nu va lupta singur, ci il va avea alaturi de el pe Falcon. Falcon este unul dintre primii supereroi americani, in benzile desenate Falcon devine unul dintre Razbunatori, dar in universul Marvel Ultimate el este un agent al S.H.I.E.L.D. Supereroul poate zbura si poate comunica telepatic cu pasarile. Costumul sau este unul special, super-tehnologizat, care il fereste de unele proiectile si este imbogatit cu gadget-uri precum cel care ii permite identificarea „semnaturii” infrarosii a obiectelor. (Un fel de Iron Man🙂 :D…cred).

Totusi mai avem mult de asteptat pana in 2013 si pana in 2014, asa ca nu avem altceva decat sa stam si sa asteptam…

35 de gânduri despre “Din lumea filmului (4)- Prezentat la Comic Con (2)

  1. Sunt fana a lui Chris Hemsworth si am vazut primul film. Pacat ca trebuie s asteptam tocmai pana in noiembrie 2013 sa vedem al doilea film. Cat despre Capitanul America, nu am vazut filmul, dar descrierea pare foarte interesanta. Mi-a placut articolul asta si chiar e imi place idee cu Comic Con.

      • Pai, poate o sa ma uit si eu. Acum astept sa se descarce Scoop si ma apuc de el. Deabia astept sa-l vad, mai ales dupa postul tau.🙂

      • chiar am de cand sa-l downloadez si sa ma uit la el..daca u spui ca ti-a placut inseamna ca bun.am mai zis ca imi place muzica pe care o asculti si imi plac si cartile ep care le citesti.:*

    • e o idee excelenta…imi doresc asa mult sa ajung si eu acolo intr-o zi si sa-i vad pe toti actori de care aud in fiecare zi:O…ar fi ca raiul pe pamant…doar ca mai bine!=))

      • Eu am auzit de el din Gossip Girl, mai ales ca a avut o relatie cu leighton Meester. Si a aparut si in cateva episoade din Once Upon a Time. E foarte talentat.

      • Acum chiar vreau sa vad Captain AMerica. Sa te uiti si la Gossip Girl, e chiar intresant. E destul de lung dar mie chiar mi-a placut. Oricum, el cred ca apara prin ultimele sezoane(nu stiu exact in care)

Lasă un răspuns

