Anunt concurs de comentarii!

UPDATE:

Va rog ca maine (25.06) sa nu mai comentati pe blog pana pe la ora 11:00 – 11:30, deoarece o sa innumar comentariile voastre si o sa va calculez punctajul. Va rog acest lucru deoarece nu vreau sa gresesc cu ceva punctajele voastre.

Gata! Incepand de azi cei care se inscriu sau participa deja la concursul de comentarii trebuie sa stie ca regulile s-au schimbat!

1. Comentariile sa aiba mai multe de 3 cuvinte, am mai zis si o mai zic! Nu vreau sa mai vad comentarii de genu:
Primul comentariu: cred
Al doilea comentariu: ca
Al treilea: m-am
Al patrulea: indragostit
Al cincilea: de aceasta carte

2. De acum in colo spuneti tot ce aveti de zis intr-un singur comentariu, apoi dupa ce mai da cel putin o persoana un comentariu, puteti revenii si voi cu alt comentariu.

3. Nu mai dati comentariile unul dupa altul! (Cred ca se intelege de la numarul 2)

4. Ramane valabila regula cu 5 comentarii pe postare.

5. Deoarece e vina mea ca nu am pus regulilea astea de la inceput, toti veti primi punctele acumulate pana acum.

6. Cei care au dat pana acum 5 comentarii apoi dupa ce alta persoana a mai dat inca un comentariu, ei vin si mai dau inca 5 comentarii nu vor primii punctele decat pentru primele 5 comentarii!

7. Veti primi punctele la comentarii numai daca posturile pe care le comentati au fost postate incepand cu data de 1 iulie. Cei care dau comentarii la posturile mai vechi de 1 iulie nu vor primi niciun punct.

8. Comentariile de la concursuri nu se pun la socoteala.

Maine o sa pun un tabel cu punctele acumulate pana acum!

Nu vreau sa sariti in capul nimanui pentru aceasta schimbare. Oricum daca o sa mai fac concursuri de genu, regulile vor ramane cele de mai sus.

18 thoughts on “Anunt concurs de comentarii!

      • din pacate…vad ca unii nu tin cont…..si scriu o idee in 3 comentarii….iar altii se chinuie degeaba si dau 10 comentarii..iar tu aprobi decat 5….fiti mai atenti oameni buni!

      • Asta este problema. Dar, eu comentez de placere. La unele posturi am trecut de mult de 5 dar imi place sa discut cu voi despre postari. Punctajele cred ca in jur de ora 11 daca monika ne-a zis sa nu mai comentam pana pe la 11-11 jumate.

    • Da, ai dreptate. Dar nu e asa greu atata timp cat ai subiect de discutie si nu vrei sa lasi comentarii doar pentru a castiga. Asteptam sa vedem maine tabelul cu punctajele de pana acum

      • Mai ales cand sunt carti care-ti plac cu adevarat. Pentru cartile mele preferate, nu as lasa pe nimeni sa ma intreaca la comentarii. :))

  1. Si eu care ma gandeam ca va trebui sa astept pana mai pe seara sa vad rezultatele, dar acum ma voi trezi si voi intra sa vad punctajele. :))

  2. reguliele sunt foarte bune!…adica…..asa mi se pare cel mai corect.bravo.succes tuturor participantilor…dar sper sa nu castigati!..ha!..ca sa castig eu desigur:*=))

Lasă un răspuns

