Ajutooor!

Am si eu nevoie de putin ajutor din partea voastra, daca se poate.

As vrea si eu azi la pranz sa ma uit la un film in care joaca Scarlett Johansson sau Jeremy Renner  (de preferat comedie, sau chiar actiune), dar nu stiu ce film…

Voi stiti vreunu? Credeti ca puteti sa ma ajutati si pe mine cu asta??

23 de gânduri despre “Ajutooor!

  1. Pai, uite cateva filme in care joaca Scarlett Johansson, de comedie sau actiune
    Scoop
    The spirit
    He’s Just Not That Into You
    We Bought a Zoo
    Iron Man 2
    Eu vreau sa ma uit la The spirit, he’s just not that into you si we bought a zoo. (si de Avengers si The Nanny Diaries in care am vazut ca joaca si ea)

    De Jeremy Renner stiu doar ca a jucat in Thor. in rest, n umai stiu alte filme cu el.

    • In Thor nu apare prea mult, are doar o secventa de vreo 2 minute in care aparare riicat de o macara si el e cu arcul si cu sagetile si il urmareste pe Thor🙂.
      Multumesc pentru filmele in care joaca Scarlett (Iron Man 2 l-am vazut :D… pf.. cred ca trebuie sa ma apuc sa fac recenzii la filmele vazute, cu siguranta ar intrece numarul recenziilor la carti :))).

      • N-ai pentru ce. Vizionare placuta si astept si recenziile filmelor :>. Daca vrei, intra pe imbd.com si scrie numele actorilor ca gasesti toate filmele in care au jucat.😀

    • haha, foarte amuzante filmele alea. :)) Chiar mi-e dor sa ma mai uit. E destul de vechi filmul ala dar tot ramane un film destul de bun. Oricum, monika, vizionare placuta. Ai o gramada de filme la care sa te uiti.

    • nici nu mai era nevoie sa mentionam Home Alone…oricum e prea genial..nimeni nu poate sa spuna ca nu sunt unele dintre cele mai bune filme ever!

  2. Eu inca nu l-am vazut. Am mai gasit niste filme in care joaca Scarlett Johansson si pe care vreau sa le vad si eu:
    My broter the pig (asta e cam vechi)
    The Man Who Wasn’t there
    Lost in Translation
    Girl with a Pearl Earring
    The Island
    In Good Company

  3. Ca tot vorbeati de Jeremy am vazut in iarna la cinema Misiune: Imposibilă – Ghost Protocol, in care joaca el si Tom Cruise, e filmul acela in care Cruise se catara pe cea mai inalta cladire din Dubai.

  4. Delirious a fost genial.o interpretare grozava.ti-l recomand.este foarte interesant si educativ intr-un fel.vizionare placuta!

  5. Iti recomand ”Da-o mai departe”.Titlul original este Pay it forward.A fost aseara pe TCM.Pur si simplu iubesc filmul asta.Si are un sfarsit la care pur si simplu nu ma asteptam:\
    Daca te uiti la el,sa imi spui cum ti s-a parut.

Lasă un răspuns

