50% reducere la 50 de titluri

20 de gânduri despre “50% reducere la 50 de titluri

  1. Grea alegere. Daca ar fi dupa mine, cred ca as comanda mii de carti, pana n-as mai avea unde sa le tin. Pacat doar ca aceasta reducere e doar la anumite carti. Poate daca erau alte carti, de preferat fantasy, as fi luat ceva.:-/

  2. Te inteleg perfect la faza cu cele 5 comenzi. Nici nu primesc bine o comanda, ca mai dau una. De fiecare data cand primesc pe mail vreo oferta de la elefant sau libris am o prietena care vrea cate o carte si asa ma face si pe mine sa-mi mai iau una. :)) AM de citit vara asta…

    • asa e….cateodata ma gandesc daca sa deschid mailu sai nu…ca poate(sigur) e o oferta d ela elefant acolo…si e atat de greu sa te abtii sa apesi pe „COMANDA”=))

    • Aceeasi problema aici. Am nevoie de o biblioteca mai maree, MULT mai mare. :))) Deja nu mai stiu cum sa le aranjez sa incapa cat mai multe.

      • O sa fie si mai greu cand incepe scoala si trebuie sa pun si toate manualele si caietele undeva.😦

      • sa fi vazut biblioteca mea in primul meu an de cititor….(noptierele din camera mea si a lu sormea)….pe unde mergeai in cas amai gaseai o carte=)))…mi-a luat ceva sa o conving pe mama sa-mi faca o biblioteca…iar acum am inceput sa pun din nou pe noptiere pentru ca s-a umplut bibblioteca=))

Lasă un răspuns

