The Nanny Diaries

Am vazut azi la pranz filmul The Nanny Diaries (Jurnalul unei dadace), si chiar nu stiu de ce fac postul asta! Serios! Daca stau sa ma gandesc mai bine nici macar nu stiu de ce am vazut filmul, in schimb stiu cum l-am ales ( :D), ma uitam pe Cinemagia la filmele in care a jucat Scarlett Johansson, iar filmul asta m-a atras dupa nume si dupa imaginea alaturata, nici macar la trailer sau la distributie nu m-am uitat.Pe scurt nu stiam nimic despre filmul asta, inafara de faptul ca joaca in el Scarlett Johansson, si am presupus ca in film este vorba despre o dadaca. Asa ca m-am gandit ca asta ar fi un film bun de vazut intr-o zi de vara. Am gasit destul de repede filmul, m-am facut comoda si am inceput sa-l urmaresc. Nici macar nu regret ca am vazut filmul asta deoarece mie una mi s-a parut ca e o lectie de viata, mai ales pentru cele care vor sa devina dadace.

In film este vorba despre Annie (Scarlett), care tocmai a absolvit liceul si isi cauta un loc de munca. Intr-o zi aceasta se afla intr-un parc, unde a vazut ca o persoana care se plimba pe o bicicleta era sa dea peste un baietel. Ea a fugit si a salvat baietelul, iar cand mama acestuia a vazut-o a crezut ca ea e dadaca. Si de aici incepe partea frumoasa. Mama baiatului, doamna X (chiar asta era numele ei de familie, X), a sarit pe ea spunandu-i ca ar fi o dadaca perfecta si ca ar vrea sa o angajeze, atunci mai multe mame din parc s-au dus la ea cerendu-i sa le fie dadaca, chiar daca ea nu vroia.

Pana la urma Annie accepta sa fie dadaca familiei X, unde trebuie sa aiba grija de micul Grayer. Desi initial Annie credea ca sa fi dadaca este o meserie usoara si amuzanta, ea descopera ca sa fi dadaca familie X, nu e chiar atat de usor precum spera ea. Dupa un timp aceasta incepe sa se imprieteneasca cu Grayer, dar si sa se indragosteasca de vecinul ei poreclit Harvard Hottie (jucat de Chris Evans), ceea ce e cam rau din cauza ca lui Annie ii este interzis sa se indragosteasca. Cine i-a interzis? Doamna X!

Totusi familia X are niste probleme -un tata care nu prea mai da pe acasa, o mama care sta mai mult plecata, chiar si atunci cand copilul ei este bolnav- iar Annie este data afara atunci cand doamna X afla ca Annie s-a indragostit, si mai ales cand o vede pe Annie cu domnul X (care se dadea la ea). Lui Annie ii este greu sa plece departe de Grayer, mai ales cand il vede pe acesta plangand la plecarea ei, asa ca Annie se razbuna pe familia X lasand un catel sa-si faca nevoile prin casa lor, si spunandu-le ceea ce vroia prin intermediul unei camere video aflata intr-un ursulet.

Filmul este mai mult drama decat comedie, mai ales cand il vedeti pe baietelul acela plangand dupa bona lui…. totusi este  un film foarte frumos, si chiar vi-l recomand daca nu l-ati vazut inca.

Mai jos aveti o parte din distributie, trailerul filmului, si cateva imagini.

Distributie:

Scarlett Johansson -Annie Braddock

Chris Evans – Harvard Hottie

Laura Linney – doamna X

Alicia Keys -Lynette (prietena lui Annie)

Nicholas Art  -Grayer

Trailer:

Cateva imagini:

The Nanny Diaries

The Nanny Diaries

The Nanny Diaries

The Nanny Diaries

The Nanny Diaries

The Nanny Diaries]

Acum ca stau sa ma gandesc mai bine cred ca am ales filmul din cauza ca joaca Scarlett Johansson in el, care de la un timp (de vreo luna) a devenit actrita mea preferata (impreuna cu actorul meu preferat Jeremy Renner 🙂 :D).

27 de gânduri despre “The Nanny Diaries

  1. Wow. Deci filmul asta a fost superb. Tocmai ce s-a terminat. Chiar m-a impresionat. Nu credeam ca imi va place asa de mult. Iar Greyer, este atat de dragut <3. La unele parti chiar mi-au dat lacrimile.

      • Da. 😦 In special cand a plecat ea cu masina,. SI catelul ala era atat de dragut ❤ Doamne, cat imi doresc si eu un caine dinala. Imi amintesc de filmul ala Hachi: A Dog's Tale si cat de frumos era cainele ala.

      • Am auzit de el, dar nu cred ca l-am vazut. Oricum, stiu catelul ala, e absolut adorabil. Cauta „shiba inu” sa vezi ce draguti sunt. 🙂

    • ma bucur ca ti-a placut…chiar este un film care reuseste sa te emotioneze si sa te si amuze….asta e un mare + la un film!

Lasă un răspuns

