Concurs Aniversar 2: Concurs de comentarii

Cel de-al doilea concurs aniversar este unul mai special, deoarece cartea pe care o veti castiga va fi trimisa direct de autoarea acesteia. De aceea va si un concurs un pic mai greu. Va intrebati ce fel de concurs este acesta? Pai este unul in care va trebuii sa comentati, asa cum zice si titlul este un concurs de comentarii.

Regulile concursului:

1. Lasati un comentariu la acest post cu numele vostru, adresa de mail, si numele cu care veti comenta pe blog.

2. Incepand de azi si pana pe 1 august puteti sa comentati orice post de pe blog, cu conditia ca acesta sa nu fie postat mai devreme de 1 iulie 2012. Pentru fiecare comentariu veti primi cate 1 punct, dar mai exista si exceptii. La posturile care fac parte din rubricile: Stilul Personajului, Din lumea filmului, Imi plac si Imi place sa ascult, veti primi cate 2 puncte, iar la recenzi cate 3 puncte. Puteti da maxim 5 comentarii pe postare, cu conditia ca acestea sa aiba mai mult de 3 cuvinte.

Premiul:

Premiul este cartea Cinder and Ella scrisa de Melissa Lemon! Cum am mai zis cartea este trimisa de autoare.

  Dupa disparitia tatalui ei, Cinder paraseste casa pentru o slujba ca servitoare la castel. Dar nu trece mult timp, pana cand sora ei, Ella, este adusa la castel. Ceea ce Ella a gasit acolo da startul unei cautari care va schimba complet viata ei si a intregului regat. ”Cinder and Ella” este o poveste a Cenusaresei fara egal, pe care nu o vei uita niciodata.

 

 

 

22 de gânduri despre “Concurs Aniversar 2: Concurs de comentarii

  1. O carte pe care chiar mi-as dori s-o citesc, nu cred ca fie vreo fata care sa nu se simta macar un pic cenusareasa laun moment dat in viata ei, si chiar as fi curioasa sa citesc o noua adaptare a clasicei povesti,

    • Mi-a placut comentariu asta. Ai dreptate si chiar m-a atras titlul cartii. Din prima m-am gandit ca este ceva gen Cenusareasa si chiar mi-as dori sa o citesc.Chiar daca nu castig, tot voi cauta cartea sa mi-o comand.

  2. Buna. Mi-as dori si eu sa ma inscriuu. Dar am o mica nelamurire. Am prins ideea, este un concurs de comentarii, maxim 5 comentarii la o postare. Dar mi se pare disperare din partea celor care lasa 5 comentarii unul dupa altul doar pentru a aduna mai multe si nu este corect fata de ceilalti si parerea mea este ca astfel de comentarii ar trebui sa nu fie punctate. Daca vor sa zica ceva, pot sa zica intr-un singur comentariu si apoi pot continua discutia cu ceilalti comentatori. Nu stiu, asta este parerea mea. Cartea imi place foarte mult, am auzit de ea si chiar mi-as dori sa o citesc dar nu stiu sigur daca ma inscriu pentru ca nu vreau sa ajung disperata de comentarii doar pentru o carte. Daca o castig bine, daca nu, mai exista si alte concursuri

    • Buna!
      Pentru inceput bun venit pe blogul meu. Acum sa-ti explic cum sta treaba. Cei care dau comentariile unu dupa altu pana la 5, vor primi de data aceasta punctele deoarece este vina mea ca nu am specificat ca intre comentariile lor trebuie sa mai posteze cineva cel putin un comentariu. Totusi, cei care dau, de exemplu, 5 comentarii apoi dupa ce alta persoana a mai postat un comentariu ei se intorc si mai dau inca 5, vor primi punctele doar pentru primele 5 comentarii, nu si pentru urmatoarele 5. Iti apreciez parerea, si la urmatorul concurs de genu (daca o sa mai fie) voi tine cont de ea, insa de data aceasta chiar nu am ce sa fac deoarece, cum am mai zis, este vina mea ca nu am specificat. Daca vrei sa participi, poti sa participi si tu ca si ceilalti, poti da de exemplu un comentariu acum, dupa ce mai da cineva un comentariu, sa te intorci si tu cu alt comentariu, sau poti sa dai cate cinci comentarii de odata si pe urma sa te duci la alt post.
      Sper ca te-am lamurit…

  3. Alice are dreptate. Intr-un fel, si eu imi doresc cartea asta foarte mult. Am mai citit pe bloguri si pe alte site-uri despre ea si chiar mi-as dori sa o citesc. Acum asta e, dar macar de acum sa nu mai fie astfel de comentarii. Cele de pana acum sa fie punctate dar de azi in colo ar fi bine sa nu mai fie permise. :-??

  4. wow..povestea este foarte interesanta si diferita de toate adaptarile ale celebrei povesti Cinderella…sper sa castig.succes si celorlalti!

Lasă un răspuns

