Castigati trei carti oferite de Leda

Pe Cinemagia gasiti un concurs la care puteti castiga una dintre cele 3 copii ale cartii Maximum Ride: Experimentul Angel, scrisa de JAMES PATTERSON.

Pentru a participa la concurs click pe coperta cartii de mai jos.

 

 

MAXIMUM RIDE de JAMES PATTERSON

Volumul 1: EXPERIMENTUL ANGEL

AVENTURĂ, MISTER, SUSPANS

BUN VENIT ÎN COŞMARUL NOSTRU. Asta-i povestea mea, povestea familiei mele, însă ar putea fi, la fel de bine, şi povestea ta. Suntem cu toţii băgaţi în chestia asta, crede-mă pe cuvânt… Continuă să citeşti, nu lăsa pe nimeni să te oprească.  Max

 

Max Ride, tânăra de paisprezece ani, ştie ce înseamnă să te ridici deasupra lumii – la propriu! Ea şi ceilalţi membri ai stolului – Fang, Iggy, Nudge, Gasman şi Angel – sunt nişte copii obişnuiţi, doar că au aripi şi pot zbura. Pentru unii, pare un vis minunat, însă viaţa lor se poate transforma într-un adevărat coşmar în orice clipă… ca atunci când Angel, cea mai mică din stol, este răpită şi dusă înapoi la „Şcoală”, locul în care ei au crescut. Aici, închişi în cuşti, au fost cobaii unor aşa-zişi „savanţi”, care au experimentat asupra lor diverse modificări genetice, pentru ca în final copiii să fie 98% umani şi 2% păsări. Şi ca şi cum asta nu ar fi destul, ei sunt urmăriţi de Eliminatori, oameni-lupi, alte fiinţe mutante rezultate în urma experienţelor cumplite din laborator.

Nimic însă nu poate întrerupe călătoria micului stol, la capătul căreia copiii speră să afle răspunsul la întrebările care-i chinuie obsedant: cum au venit pe lume, cine sunt părinţii lor, de ce sunt superiori altor fiinţe umane, cum pot scăpa de creaturile blestemate care-i urmăresc şi multe, multe altele…

 

 

20 de gânduri despre “Castigati trei carti oferite de Leda

  1. m-am inscris 🙂 poate poate castig si eu, am citit mai toate cartile politiste ale lui patterson si sunt foarte reusite acum ma chinui sa termin vrajitor si vrajitoare si nu sunt foarte incantata dar as fi tentata s-o incerc si pe asta.

  2. Tocmai ce am terminat aceasta carte. Este foarte frumoasa si mi-a placut foarte mult. Acum trebuie sa astept pentru celelalte volume.. sau sa le citesc in engleza in format ebook.

    • Pare interesanta si m-am gandit ca daca este scrisa tot de James Patterson poate fi la fel de buna ca si Maximum Ride. Oricum, o sa o citesc si eu sa vad ce-i cu ea. 🙂

    • Merita sa citesti cartea asta. Este foarte buna si foarte interesnta. Te tine in suspans si sunt sigura ca o sa-ti placa. 😉 lectura placuta

  3. Cartea este un must-read!…este prea geniala.Am citit-o intr-o zi.nici nu mai vorbeam cu nimeni pentru ca eram prea prins in actiune.abia astept volumul 2:X

Lasă un răspuns

