Anunt!

Dragii mei, am vazut ca va plac concursurile fulger, si ca participati asa ca m-am gandit sa mai fac si maine cateva concursuri, pe langa cele pe care o sa le mai fac in seara asta!

Deci va astept si maine pe blog pentru a participa la concursuri!

28 de gânduri despre “Anunt!

      • Sa speram. Oricum nu conteaza cum sunt, mai bine sa fie in engleza. Imi place sa citesc carti in engleza, chiar daca pana acum am citit doar in format ebook. Am vrut sa imi comand Wicked Lovely de pe elefant dar erau 4 volume si lipsea volumul 3. :))

Lasă un răspuns

