1 An!!! Am crescut mare!

Salutare tuturor!

M-am intors de la munte si acum am revenit la taste…..cu o veste super buna (mai ales pentru mine)… astazi blogul „Step into a fantasy world” implineste 1 anisor!! A crescut mare copilasul meu!! Nu pot sa cred ca anul trecut pe vremea asta aveam primul meu blog dedicat cartilor. Va marturisesc  ca nu am crezut ca o sa ajung pana aici, insa iata ca asta s-a intamplat. Timp de 1 an am trecut prin multe cu blogul meu, unele rele altele bune, insa asta nu mai conteaza acum pentru ca azi e zi de sarbatoare pentru mine, si pentru voi o zi in care puteti castiga multe.

Pe parcursul acestui an am ajuns la 668 de posturi, 1,088 comentarii, 11 pagini, 22,507 vizualizari in total. Ziua cea mai populara a fost 16 iunie 2012, atunci cand s-au strans 400 de vizualizari. Acum va spun sincer ca am ramas gura casca cand am vazut asta:

Click pe imagine pentru a se face mai mare.

Nu ma asteptam nici in 1000 de ani sa am vizualizari din Danemarca, Italia, Noua Zeelanda sau alte tari precum cele de mai sus, de aceea vreau sa spun: MULTUMESC (pentru cei care vorbesc romana), THANK YOU (bine ca engleza e universal valabila pentu toti :)) ), GRACIAS (pentru cei care vorbesc spaniola), MERCI (pe franceza), GRAZIE (italiana) si SPASIBO (спасибо – e pe rusa, multumesc Monika pentru ca m-ai invatat :D) .

Va multumesc tuturor celor care ati vizitat blogul in tot acest timp, care ati comentat, ati avut propuneri pentru blog si tot asa. A fost cel mai frumos an de cand am eu bloguri (si credeti-ma ca am bloguri de vreo 3 ani!). In acest an am cunoscut persoane noi, cu care m-am si imprietenit, persoane cu care imi place sa vorbesc si sa discut despre carti, si despre altele. Aceste persoane au bloguri pe care si voi le stiti, si cel mai probabil le vizitati destul de des, iar aceste persoane sunt: Laurentiu, Mirel, Oana si Kyky, Alexa, Alex, Bianca, Daniela, Emy, Krisz,  si multi altii. Cu toate astea vreau sa le mai multumesc unor persoane care nu au bloguri, dar care au luat parte mai mult sau mai putin la dezvoltarea  blogului. Acestea sunt: Mirela (cea care a fost la inceput partenera mea pe blog: mimirelush) si cea mai buna prietena a mea Monika (stiu ca ne cheama la fel diferenta e ca numele ei se scrie Monika si al meu Monica :D) care mi-a fost mai mereu alaturi, si care nu m-a lasat niciodata sa renunt la blog, chiar daca mi-as fi dorit asta.

Acum cred ca v-am cam plictisit cu discursul meu asa ca nu o mai lungesc si va mai spun doar atat:

Azi pe blog veti avea parte de multe concursuri:

  1. Concurs sponsorizat de Libris
  2. Concurs sponsorizat de o autoare
  3. Concursuri fulger (carti e-book)
  4. Concurs de comentarii (carti e-book)

Pe scurt: va astept azi toata ziua sa sarbatorim ziua blogului.

33 thoughts on “1 An!!! Am crescut mare!

  1. Felicitari! >:D< sper sa aduni cat mai multe vizualizari si comentarii pentru ca meriti si spor la treaba! Sunt sigura ca ne-ai pregatit multe surprize :*

  2. Iti urez in continuare multi ani pentru acest blog.Prin intermedul acestui lacas al cunoasterii,indemni oameni sa citeasca.Bravo!

  3. A trecut un an de cand ai blogul.Sper sa fiu aici alaturi de blogul tau si cand vei pune un post cu „10 ANI IMPREUNA”

  4. Ma bucur ca nu ai renunat la blog, trebuie sa-i multumim Monikai nu? :)) Ai facut o treaba buna cu blogul si se vede ca ai avut parte de foarte multi prieteni(bloggeri). Majoritatea blogurilor le stiu si eu si le urmaresc. Oricum, inca odata La Multi Ani blogului. COncursurile au fost foarte frumoase, mai ales cartile si astept cu drag postarile tale.

Lasă un răspuns

