Vacanta!

Dragi  cititori ai blogului, incepand de luni (16 iulie 2012) si pana pe 21 sau 22 iulie o sa fiu plecata in vacanta. Am facut postul asta ca sa nu va mirati daca pana luni (23 iulie) nu se mai posteaza nimic pe blog.

Pe data de 22 iulie va fi ziua blogului…. yey! blogusorul meu face 1 an!! Asa ca va astept pe data de 23 iulie (ca pe 22 o sa fiu ocupata cu despachetatul :D) ca sa sarbatorim un an de activitate. O sa avem pe blog concursuri fulger cu carti si cu serii in format e-book, dar si concursuri normale (premiile tot carti in format e-book) si un concurs cu o carte trimisa de o autoare.

Cu alte cuvinte…. ne „vedem” pe 23!

35 de gânduri despre “Vacanta!

  1. Apropo, ce-ai citit vacanta asta? MI-ar trebui niste propuneri de carti pe care sa le citesc in vacanta, cand plec la mare.😕

      • Si eu am citit Ashleys. Acum m-am apucat si de volumul 4. Cum e chimie perfecta? Am auzit si lucruri bune si lucruri rele despre aceasta carte.

      • Atunci astept cu drag recenzia ta.🙂 Si eu vreau sa citesc Jocul Minciunii, am vazut serialul si imi place foarte mult.

Lasă un răspuns

