Imi plac! (19)

21 thoughts on “Imi plac! (19)

  1. privind la coperti si chiar nu stiu nimic despre nici una dintre carti, alegerea e doar pe baza copertii, prima mea alegere ar fi Act of Faith – imi place ca iti da senzatia unei alte epoci si imi starneste curiozitatea. Urmatoarea ar fi Between the Lines si apoi la egalitate Tantony si Shift pentru ca mi se par aparte, diferite. Celelalte urmeaza tiparul clasic al copertilor si nu ma fac curioasa in schimb sinopsis-ul ar putea schimba alegerile mele🙂

  2. Imi place foarte mult acesta rubrica.Ne da sansa sa cunoastem si putin din persoana din spatele cuvintelor de pe blog.imi place sa stiu preferintele bloggerilor si imi place sa stiu ce citesc ei si imi place sa stiu ce parere au ei despre coperti,lectruri sau personajele din carti.Din pacate eu nu am un prieten care sa citeasca,ca sa am cu cn sa discut despre ceea ce citesc eu.

    • Iti poti face prieteni pe bloguri. Nici eu nu aveam pe cineva cu care sa vorbesc despre carti, dar m-am imprietenit cu cei de pe bloguri, si acum am cu cine sa vorbesc. In plus poti sa faci pe cineva sa ii placa sa citesti daca sti cum, la mine asa s-a intamplat cu cea mai buna prietena a mea.

      • Sunt de acord cu tine. majoritatea prietenilor mei nu citesc si ma fac nebuna cand incep sa le zic despre carti.Si eu am facut-o pe cea mai buna prietena a mea sa ii placa cartile si acum am cu cine discuta despre carti. :))(inafara de cei cu care vorbesc pe bloguri)

  3. prima coperta este foarte ciudata,dar logic ca intr-un sens bun.Imi palc copertile cu un caracter futuristic,sau cu ceva ciudat.parca te face sa vrei sa citesti cartea

  4. jodi picoult scrie minunat.am citit unul dintre rmanele sale si ma impresionat pana la lacrimi.Exista si un film facut dupa roman ,care s enumeste My Sister`s Keeper…e genial.

    • Ador filmul ala. L-am vazut de curand. Chiar m-a facut sa plang. Mi-ar place sa citesc cartea si am auzit multe despre autoarea asta.

  5. Tantony e foarte creepy!!!!!!!Cum am mai zis,imi plac asa mutl astfel de coperti!.ai gusturi bune in materie de asa cv..

    • Mda, nu esti singura. Daca ar fi dupa mine creca as lua toate cartile astea. :-” Ador copertile si am citit despre cartea Between the Lines si chiar mi se pare interesanta. Am auzit si despre Jodi Picoult si asta ma face sa imi doresc sa citesc cartea si mai mult.

  6. SIncer, cred ca le-as citi cu mare placere pe toate. le-as citi si in engleza daca as avea unde sa le gasesc, poate chiar si in format ebook. Copertile sunt reusite.

Lasă un răspuns

