Imi place sa ascult (8)

Aceasta este singura melodie de la Directia 5 care imi place:

 

Trebuie sa va uitati la videoclipul urmator, mai ales la sfarsitul lui :)):

 

Fara alte introduceri:

 

Friends… :

 

 

21 de gânduri despre “Imi place sa ascult (8)

  1. „O fata ca ea” e una dintre singurele melodii care imi plac de la Directia 5. E chiar frumoasa melodia „Call Me maybe”. Din ce-ai pus tu, astea imi plac cel mai mult dar si celelalte sunt dragute.

  2. Directia 5 este o trupa foarte frumoasa,una dintre cele mai bune din romania.Ar trebui sa incerci mai multe melodii de la aceasta trupa!

  3. as putea spune ca asta e singura melodie a lui pitbull care se diferentiaza de celalate ….de obicei toate suna lafel=))

  4. melodia cu oceana este foarte frumoasa.imi aduce aminte de minunatele zile de vara,din anii trecuti cand ascultam CRY CRY CRY….:xce vremuri!

Lasă un răspuns

