Din lumea filmului (2)- Comic Con 2012, raiul cinefililor

Ok, poate ca titlul e cam exagerat sau poate ca nu, dar altul mai bun chiar nu am gasit. Dupa cum probabil stiti in fiecare an in San Diego are loc Comic Con. Conventia Comic Con de anul acesta a inceput pe 11 iulie  si tine pana duminica (15 iulie 2012). La conventia de anul acesta se vor prezenta titlurile celor mai asteptate productii pana la sfarsitul anului 2012, dar si cele pentru intregul an 2013. De la acest eveniment nu puteau sa lipseasca cei mai importanti oameni din industria cinematografica, de la producatori pana la actori.

Fanii filmelor si ale personajelor prezentate la conventie sunt in stare sa stea si cate cinci ore la coada pentru a vedea primele imagini din noile productii, precum The Hobbit sau Iron Man 3, de asemenea la aceasta conventie fanii au ocazia sa le ia autografe actorilor, sau  sa faca poze cu ei.

Unul dintre actorii asteptati la Comic Con este Arnold Schwarzenegger, care isi va face aparitia la conventie pentru a-si prezenta noul film, Eroi de sacrificiu 2. Tot zilele acestea, fanii vor avea ocazia sa vada imagini in premiera din The Hobbit: An Unexpected Journe.
Tot la conventia de anul acesta fanii filmelor horror se vor putea uita la Silent Hill: Revelation 3D, continuarea filmului din 2006, iar cei care asteapta Dredd vor putea vedea filmul cu mai bine de 2 luni inainte de premiera.

De asemenea Marvel va prezenta imagini si informatii in premiera din Iron Man 3, Thor 2, si probabil noul film, Ant-Man. De asemenea este posibil ca la Comic-Con sa se prezinte si noii regizori ai continuarii filmului Captain America 2 si sa fie date detalii despre filmul Guardians of the Galaxy.

Nici actorii din seriale nu se lasa mai prejos iar la conventie vor fi prezenti actorii serialelor Nikita, Game of Thrones, The Big Bang Theory, Glee, The Vampire Diaries, True Blood, Doctor Who, Merlin, Supernatural.

19 gânduri despre “Din lumea filmului (2)- Comic Con 2012, raiul cinefililor

    • Si eu! La un momentdat imi trecuse prin minte sa ma pun pe strans bani pentru bilet, dar apoi mi-am zis ca la cate carti noi apar, o sa ajung si eu la Comic Con in 2050 :)), daca o sa mai fie si atunci :)).

  1. Am vazut numeroase interviuri cu actori din seriale la comic con.sunt foarte interesante!o adevarata ocazie sa iti cunosti actorii preferati!

  2. Serialele sunt ca o obsesie pt mn(nu mai rau decat cartile normal)=))….abia astept sezoanele noi din glee si how i met your mother.momentan ma uit la the big bang theory ….e foarte amuzant.il recomand!

  3. daca vreti sa regasiti in seriale lumiile create in carti,puteti oricand sa va uitati la game of thrones,gossip girl,the vampire diaries sau true blood,

    • La „The Vampire Diaries” ma uit si pur si simplu il ador, si la Pretty Little Liars ma uit, doar ca am ramas in urma cu cateva episoade… la True Blood am incercat sa ma uit, insa mi-a ajuns dupa primele 5 episoade din primul sezon =))

    • Avem cam aceleasi gusturi la seriale. Si eu m-am uitat la Glee, Gossip Girl, The vampire Diaries, Pretty Little liars. Seriale facut dupa carti mai sunt si The lying game, Privileged(pacat ca e scurt)
      Seriale bune, din punctul meu de vedere, mai sunt si: Once Upon a Time, Fringe, 90210, The O.C( am terminat serialul in maxim 2 sapt), GHost Whisperer(Genial), Awake(pacat ca l-au anulat)

      • La Ghost Whisperer ma uitam si eu, doar ca nu am apucat sa vad tot sezonul 5…Iti recomand sa te uiti la The Nine Lives of Chloe King, asta daca nu l-ai vazut.

      • E foarte interesant sezonul 5. Eu le-am vazut de mult si acum ma mai uit din cand in cand pe Pro Tv seara la serial. Am vazut si The nine lives of Chloe King si imi pare rau sa s-a anulat. Acum vreau sa citesc cartile dar inca nu am apucat sa le comand.

  4. Am auzti si eu de Comic Con si mi se pare o idee foarte interesanta. Si eu m-am uitat la Vampire Diaries si Pretty Little Liars si le ador.

    • Dupa de termin Fringe(care este un serial genial) si eu ma apuc de Supernatural. Pare foarte interesant, exact genul de serial care-mi place mie .

Lasă un răspuns

