Leapsa mai veche

Am primit acum ceva timp o leapsa de la Laurentiu pe care nu am facut-o, iar acum ma gandeam ca ar fi el mai bun moment sa o rezolv.

1. Ce vârstă ți-ai da dacă nu ai ști câți ani ai?
M-am intrebat de multe ori asta si niciodata nu am reusit sa raspund la intrebare, asa ca mi-am intrebat cativa prieteni… Multi intre ei au zis ca nu mi-ar da nici mai mult nici mai putin de 16 ani, asa ca am stat eu si m-am gandit mai bine… iar dupa multe socoteli, am ajuns la concluzia ca intradevar nu merit mai mult de 16 ani. Cum am ajuns la aceasta concluzie nici eu nu stiu, dar sincer nu cred ca asta conteaza cu adevarat. Deci in concluzie daca nu as sti cati ani am mi-as da varsta de 16 ANI!

2. Ce e mai rău: să eșuezi sau să nu încerci?
Nu stiu sigur… amandoua sunt rele. Daca esuezi iti spui ca nu esti bun in ceea ce faci si renunti la ceea ce iti place, crezand, ca intradevar, nu esti bun la ceea ce faci. Daca nu incerci nu ai de unde sa stii ca esti bun la un anumit lucru, si lasi anii sa treaca spunandu-ti ca nu o sa faci nimic in viata, pe motiv ca nu incerci…Prin urmare ambele (si sa esuezi si sa nu incerci) sunt rele.

  3. Dacă viața e atât de scurtă, de ce facem atât de multe lucruri care nu ne plac?
Pentru ca suntem nevoiti (uneori chiar obligati) sa facem ceea ce nu ne place. Poate ca unora nu le place sa se duca la scoala, sau nu le place sa mearga la servici, dar totusi suntem nevoiti sa facem asta pentru ca altfel nu vom avea cu ce traii in aceasta viata scurta. Cu toate acestea nu poti lasa lucrurile care nu iti plac sa iti controleze viata, uneori trebuie sa faci si ceea ce iti place: sa citesti o carte, sa te uiti la un film, sa sari cu parasuta… sa fi liber! Viata e scurta si trebuie sa o traim intens!

4. Când ți se pare că s-a vorbit și s-a făcut totul, ți se pare că ai vorbit mai mult decât ai făcut?
Uneori da, alteori nu. Dar de obicei mai intai fac apoi spun😀.

 5. Dacă moneda națională ar fi fericirea, cât de bogat ai fi?
In momentele mele de nebunie si fericire poate as fi mai bogata chiar si decat unele celebritati. Pana la urma banii nu aduc fericirea iar daca tu nu poti sa zambesti macar o data pe zi degeaba ai multi bani si esti cunoscut drept o persoana bogata, cand defapt esti o persoana saraca!

 6. Care este lucrul pe care ai vrea să-l vezi schimbat la oameni?
Nesimtirea! Asta e singurul lucru pe care as vrea sa il vad schimbat la oameni. Dar asta e un lucru prea greu de schimbat… oamenii in general sunt greu de schimbat….

 7. Faci ceea ce ai visat să faci sau faci ceea ce faci pentru că împrejurările te-au adus aici?
Pana acum nu am facut deloc ceea ce am visat sa fac, dar tinand cont ca am in fata mea o viata intreaga, o sa fac tot posibilul ca visele sa mi se indeplineasca😀.

 8. Dacă media de viața ar fi de 40 de ani, ți-ai trăi viața diferit?
Nu. Probabil as schimba cateva lucruri in viata mea si nu mi-as mai pierde vremea cu anumite persoane, insa nu mi-as trai viata in alt mod decat cel de acum.

 9. Ești mai preocupat să faci lucrurile cum trebuie sau care trebuie?
Alta intrebare incuietoare… cred ca imi pasa mai mult sa fac lucrurile asa cum trebuie, nu fac mereu lucrurile care trebuie…

 10. Dacă ar fi să oferi un sigur sfat despre viață unui copil, care-ar fi acela?
Ascultati intotdeauna instinctele si niciodata nu le da importanta persoanelor care nu merita.

11. Ce ai prefera să fii: un geniu stresat sau un prost fericit?
Niciuna. Motivul? Nu poti sa fi doar geniu stresat sau un prost fericit. Poti sa fi si un geniu fericit sau un prost stresat.

12. Ce ai alege între amintirile pe care le ai până acum sau a fi incapabil de a mai avea amintiri de acum înainte?
Ce intrebare idioata! Normal ca as alege amintirile pe care le am pana acum! Mai ales acum cand in sfarsit am reusit sa invat cum sa imi „sterg” anumite amintiri(tradari, suparari si multe altele), cum sa le ascund intr-un colt al mintii mele, de unde sa nu mai iasa.

13. Îți mai aduci aminte de momentul ăla de acum cinci ani când erai extrem de furios și nefericit? Mai are vreo importanță acum?
Nu. Daca acel moment a existat vrodata, cum am zis mai sus, l-am „sters” din mintea mea.

14. Care este cea mai frumoasă amintire din copilăria ta? Ce o face atât de specială?
Sunt multe amintiri frumoasa in copilaria mea…  nu as putea sa aleg una si saspun „Aceasta este cea mai frumoasa amintire a mea”.

   15. Dacă ai câștiga 1.000.000 $ ai renunța la ce faci acum?
Nu! Nici daca as avea ocazia sacastig 1.00.000 $, nici daca as avea ocazia sa plec din tara asta… niciodata. Imi place ceea ce fac, si nu o sa renunt la asta. Blogging-ul  de trei ani in coace a devenit o parte din mine.

16. Când a fost ultima oară când te aruncai cu capul înainte în ceva în care credeai din tot sufletul, deși toți te sfătuiau să nu încerci?
Hm… cred ca in urma cu aproape un an, atunci cand mi-am facut blogul. Multi mi-au zis sa nu il deschid, dar am avut parte de ajutorul unor persoane dragi care m-au incurajat.

17.  Când a fost ultima dată când ți-ai auzit sunetul propriei respirații?
Azi-noapte cand stateam si ma gandeam la diferite lucruri. Defapt asta se intampla in fiecare noapte, atunci cand nu am ce face si stau si ma gandesc la „nemurirea sufletului”.

 18. Care este lucrul pe care ți l-ai dorit dintotdeauna să-l faci și nu l-ai făcut? Ce te oprește?
Mereu (cel putin in ultimii 5-6 ani) mi-am dorit sa plec din tara asta, iar asta e singurul lucru pe care mi l-am dorit si nu l-am facut. Ce m-a oprit? Lipsa de finante, daca intelegeti ce vreau sa spun😀.

19. Care este lucrul pe care-l faci cel mai bine, decât ceilalți pe care îi cunoști?
Nu stiu… as fi egoista daca as gandi ca eu fac mult mai bine un lucru fata de alte persoane.

Gata s-a terminat? Asta chiar a fost o lepasa lunga :)).

11 gânduri despre “Leapsa mai veche

Lasă un răspuns

