Stilul Personajului (2)

De aceasta data va prezint stilul Ariei Montgomery!

Imaginile sunt facute de mine… deci ce parere aveti?

Daca doriti sa luati imaginile, le puteti lua atata timp cat ma anuntati, iar daca le puneti pe blogul vostru, va rog sa specificati sursa.

12 gânduri despre “Stilul Personajului (2)

      • defapt…ea se imbraca numai asa!=))dar am vazut un interviu pe youtube unde spunea ca ea se imbraca in realitate multtt mai simplu decat Aria…(aici ma refer la Lucy!)

    • da.ai dreptate…defapt imi inspira stilul ariei….de cand citeam cartile si nu ma uitam la serial…as ami-o imaginam pe draguta de Aria.

      • Eu am vazut mai intai serialul deci deja stiam cum arata. Oricum, dintre cele 4 fete, ea este preferata mea.

    • intradevar este o rubrica foarte interesanta….care te ajuta sa faci legatura intre carti si personajele din seriale…te ajuta sa iti creezi o imagine mai buna despre personajul despre care citesti

      • Da, ai dreptate. Nu am vazut interviul acela dar uneori asa e. Oricum,imi place mult stilul ei.

    • Toate sunt frumoase si destul de talentate. Imi place si Emily. Mi se pare foarte draguta, dar tot Aria ramane favorita

Lasă un răspuns

