Recenzie „O noua senzatie in scoala” de Melissa de la Cruz

Recenzie:

Nu stiu ce sa zic despre prima carte din seria „Ashleys”… mie mi s-a parut ca are cateva lipsuri, poate e doar parerea mea, sau poate faptul ca este o carte despre fete de doisprezece ani imi induce aceasta parere… Vreau sa spun, despre ce poate sa fie vorba mai exact intr-o carte  cu fete care sunt in clasa a saptea? Adica serios acum….

O fata pe nume Lauren, care inainte era una din oamenii de rand care nu detineau avioane private, devine bogata atunci cand tatal ei da lovitura cu un canal de televiziune… acum ca este bogata si frumoasa ea vrea sa intre in grupul celor 3 Ashley si sa le distruga grupul drept razbunare pentru toate farsele care i le-au facut.

Acum sa luam pe rand fiecare fata din grupul Ashley:

Ashley Spencer- Singura caruia i se spune Ashley. Este sefa grupului, pe care eu sincer nu pot sa o suport, si care are (parerea mea) cele mai multe fite. Din toata cartea nu am putut sa o „cunosc” foarte bine, din cauza ca in toata cartea apare ca o fitoasa absoluta, singurul lucru pe care l-am aflat dspre ea fiind acela ca este alergica la alune.

Ashley „Lili” Li- Sta tot timpul in umbra lui Ashley. Aceasta face tot ce ii cere Ashley, si ar trebuii dupa parerea mea sa mai invete sa spuna „nu”.

Ashley „A.A” Alioto- Mi se pare cea mai simpatica din tot grupul. Este indragostita de un tip pe care l-a cunoscut pe internet si abia asteapta momentul in care se va intalni cu el, doar ca atunci cand vine momentul mult asteptat „baiatul misterios” nu isi mai face aparitia. De asemenea ei ii place sa petreaca foarte mult timp cu baietii.

Cam asta ar fi de spus despre cele trei Ashley. Daca ar fi sa le caracterizez in trei cuvinte acelea ar fi: fitoase, populare, bogate.

Cartea mi s-a parut un pic plictisitoare, iar singura parte care pot sa spun ca mi-a placut cu adevarat s-a intamplat la sfarsit cand Ashley a lesinat dupa o gura dintr-o briosa care continea alune.

Despre carte:

Gaşca Ashleys este cea mai tare şi trage toate sforile la Şcoala particulară pentru fete a domnişoarei Gamble, din San Francisco. Cele trei tinere sunt superbe, bogate, cu un gust impecabil pentru ce e mai nou în modă – şi da, aşa e, pe toate le cheamă Ashley!

Lauren Page a fost colegă cu ele de când se ştie, iar cele trei „vedete” ar putea să aibă totuşi o amintire vagă despre ce feste i-au jucat acesteia la grădiniţă… dar asta numai dacă sunt puse să facă un efort de memorie.

Însă Lauren Page nu mai este fetiţa timidă de odinioară. Şi deşi şi-a schimbat cu totul lookul – de la hainele de mâna a doua la garderoba de mare clasă de pe podiumurile de modă (având acum chiar şi o asistentă personală pentru shopping!), pe dinăuntru a rămas aceeaşi persoană. Iar acea persoană s-a cam săturat de toate fiţele celor din jur.

Traducere din limba engleză de: Cristina Jinga
ISBN: 978-973-102-477-6
Nr pagini: 256
Format: 10,5 x 17,5 cm
Aparitie: 2012

Comanda:

Leda

Libris

Nota: 3/5

13 gânduri despre “Recenzie „O noua senzatie in scoala” de Melissa de la Cruz

      • Mie a inceput sa-mi placa mai mult de pe la sfarsitul volumului 2. NU prea conteaza varsta, conteaza si ce gen de carti le place fiecaruia. Oricum, cartile astea sunt chiar dragute.

  1. Si eu am citit cartile astea. Sunt dragute. Unele lucruri sunt exagerate pentru fete de 13 ani dar e draguta cartea. Astept si volumu 4.

      • Da, dar daca nu ar fi fost asa complicata nu ar fi fost nimic interesant in carte. Macar daca nu erau fete de 13 ani, ar fi putut sa fie macar de 15-16 ani. Atunci mai intelegeam.

  2. Sunt pline blogurile, dar e foarte cautata acests serie. La chioscuri se vinde extrem de repede, la unele dupa ora 12 nu mai gasesti revista cu carte. Nu credeam ca ara un asa succes cartea dar se pare ca multi o indragesc.

Lasă un răspuns

