De citit in vacanta!

Fetele de pe blogul Walking on Letters au postat o noua provocare pentru noi… aceea de a spune ce carti vrem sa citim in vacanta. Asa ca iata ce vreau eu sa citesc in aceasta vacanta:

  1. Caderea Noptii de L.J. Smith
  2. Moarta pentru toti de Charlaine Harris
  3. Mort de-a binelea de Charlaine Harris
  4. Categoric moarta de Charlaine Harris
  5. Morti cu totii de Charlaine Harris
  6. Mai rau decat moartea de Charlaine Harris
  7. Mort si-ngropat de Charlaine Harris
  8. Moarte in familie de Charlaine Harris
  9. Rapirea de Lizz Braswell
  10. Sovaire de Maggie Stiefvater
  11. Privilegiul de Zoey Dean
  12. Morometii de Marin Preda (volumele 1 si 2)
  13. Cealalta Ancuta de Mihail Sadoveanu
  14. Ultima noapte de dragoste intaia noapte de razboi de Camil Petrescu
  15. Enigma Otiliei de Marin Preda
  16. La tiganci de Mircea Eliade
  17. Ion de Liviu Rebreanu

Plus alte volume de poezii scrise mai multi autori si „O scrisoare pierduta” de I. L. Caragiale.

Punctele 12, 13, 14, 15, 16, 17 si cele enumerate putin mai sus, sunt obligata sa le citesct pentru la scoala! X(

O sa mai citesc si alte carti care apar la Bravo si la Bravo Girl, plus sa vad daca resusec sa citesc cateva carti pe care le am in engleza.

In principiul cam asta ce vreau (si ce sunt obligata!) sa citesc in vacanta. Revin in septembrie cu lista cartilor pe care le-am citit🙂.

15 gânduri despre “De citit in vacanta!

      • Am vazut serialul si mi-a placut. Acum, nu stiu cum sunt cartile, fiecare are pareri diferite. Eu astept sa o citesc sa vad cum e.

  1. Ai de citit. Lectura placuta. SUnt foarte interesante cartile pe care le-ai ales. Si eu trebuie sa incep sa citesc jurnalele vampirilor (de la vol 5) si Vampirii Sudului.

    • vampirii sudului sunt geniale….iti dau o stare ciudata care parca te ridica din pat ..te trimite la biblioteca si te face sa iei urmatorul volum!=))

      • Am citit primul volum, il avea de cand cu revista si acum vreau si celelalte volume(daca se poate nu in editie de buzunar) :)) MI-a placut si astept sa citesc continuarile.

  2. O sa ai de citit, mai ales ca o sa apara la revista si Jurnalele lui Stefan si Fetele Gallagher. Privilegiul nu mi-a placut asa mult, mi-a placut mai mult serialul.

      • Privilegiul l-am citit si nu mi se pare mare lucru iar Hollywoodul e ca un liceu de fite inca nu am apucat dar nici nu ma grabesc pentru ca nu ma prea impresioneaza cartea. Creca daca incerci sa le vinzi nu o sa ai pera mult noroc. :))

      • ai putea sa incerci….adica nu se stie niciodata…privilegiul a fost dragutel….dar in legatura cu „hollywood-ul….bla bla”…..cred ca ai dreptate=))

  3. eu am de citit pentru scoalaa..maitreyi…ion…caragiale si mai multeee..dar inafara de asta,…vreau sa termin seria gossip girl..(mai am de citit 2 volume)….vreau sa citesc ultimul volum din amurg,ultimul volum din vampirii sudului…volumul 2 din eve….si cele 50 de vicii ale domnului gray…..mda….acum vad ce multe sunt=))

  4. Eu am o lista mare pentru scoala,in plus vreau sa citesc si volumele 6 ,7 ,8 din jurnalele vampirilor,si seria fortele raului absolut ,si. . multe altele;]]
    Pacat ca vacanta asta e mica:[

Lasă un răspuns

