Zile de vara mai bune cu reduceri de la Libris!

Promotiile luni iulie:

Profitati de reducerile lunii iulie printr-un singur click pe una dintre imaginile de mai jos.

De asemenea tot pe site-ul celor de la Libris veti gasi si o reducere de 15 % la peste 100.000 de titluri in limba engleza.

11 gânduri despre “Zile de vara mai bune cu reduceri de la Libris!

      • si mie-mi plac cartile de la editura trei. Am citit Nu pleca de Douglas Kenedy si e chiar draguta cartea. Vreau sa fac rost si de Cele 50 de vicii ale domnului Grey, am auzit ca e foarte interesanta.

      • Exact. In librarii sunt si mai scumpe decat pe internet. O carte am gasit-o cu 44 de lei in librarii si pe net era 39 sau 35(fara nici o reducere)

    • asa e…”cele 50 de vicii ale domnului gray” estge foarte tare..am citit-o de la un prieten…dar am participat la un concurs si am castigat-o.si am de gand sa o recitesc!

    • Da, ai dreptate. Esti liber, nu ai alta treaba cum ar fi scoala. Si aceste reduceri chiar ne fac zilele de vara mai bune :))

      • nu stiu daca am mai zis…dar mereu imi e aiurea sa deschid mailu si sa vad reduceri.pentru ca stiu ca nu le pot rezista=))

Lasă un răspuns

