Recenzie „Rafuiala” de Kelley Armstrong

Recenzie:

Iata ca am ajuns si aici… ultimul volum al seriei „Fortele Raului Absolut” se numeste „Rafuiala” si ne prezinta sfarsitul aventurilor lui Chloe, Derek, Simon si Tori. Mi-a placut foarte mult acest volum… defapt mi-a placut toata seria si chiar merita citata… va garantez ca o sa va placa…

In acest ultim volum Chloe si prietenii ei il gasesc pe Andrew, un prieten de-al tatalui lui Simon si al lui Derek, in care au incredere si care ii duce la un loc sigur, ferit de Grupul Edison. Pentru putin timp Chloe nu isi mai face griji cu privire la Grupul Edison, dar acum se lupta cu ceva mai rau… sentimentele ei pentru vrajitorul Simon si pentru Derek varcolacul… iar ea are impresia ca inclina spre ce e mai rau. Totusi Chloe vrea sa isi salveze matusa si prietena, pe Rae, dar pentru acest lucru trebuie sa isi puna din nou viata in joc si sa ii infrunte pe cei din Grupul Edison.

Atunci cand lucrurile se complica cei 4 sunt nevoiti sa fuga din nou pentru a-si salva vietile, dar cineva isi face aparitia la momentul potrivit si ii salveaza pe toti. Cine este barbatul misterios care ii salveaza? Va lua Chloe decizia potrivita in privinta sentimentelor sale?

Veti afla numai daca veti citi Rafuiala de Kelley Armstrong!

Despre carte:

Chloe Saunders are cincisprezece ani şi tare ar fi vrut să fie normală.

Din nefericire, Chloe se întâmplă să fie o necromantă căreia o modificare genetică i-a crescut într-atât puterile încât poate învia morţii chiar şi fără să încerce. Ea şi la fel de supradotaţii (sau ar trebui numiţi ,,blestemaţii”) săi prieteni fug acum să scape cu viaţă de malefica organizaţie care i-a creat.

De parcă asta n-ar fi destul, Chloe se luptă cu sentimentele ei pentru Simon, un vrăjitor prietenos, şi pentru fratele său Derek, un vârcolac nu la fel de prietenos. Şi are oribila presimţire că înclină către vârcolac…

Traducere: Cristina Jinga
ISBN: 978-973-102-307-6
Nr pagini: 448
Format: 13 x 20 cm
Aparitie: 2010

 

Comanda:

Leda

Libris sau aici (editia de chiosc)

Nota: 5/5

16 thoughts on “Recenzie „Rafuiala” de Kelley Armstrong

  1. Nu mi-am cumparat aceasta serie pana acum. Mereu cand o vad in rafturi ajung sa citesc prima pagina si sa ma razgandesc! Nu stiu daca e un semn ca nu are sa imi placa seria insa e ceva dubios la mijloc :))
    Mi-a placut recenzia si poate ca voi incerca sa iau primul volum cand il voi vedea data viitoare. Poate citesc cateva pagini ca sa ii inteleg stilul autoarei si sa imi dau seama daca e ceea ce caut sau nu😀

    • Nu stiu ce carti iti plac tie, dar daca iti plac cartile fantasy si young-adult, eu zic ca o sa-ti placa si seria asta.

    • mareeeee greseala….pe bune seria este exagerat de buna=))….cred ca in 5 zile am citit cele 3 volume…..in a3a zi..m-am prefacut ca mi-e rau..ca sa nu mai merg la scoala..ce malefic sunt=))

    • Chiar iti recomand seria asta. Cel putin mie mi-a placut foarte mult si zic ca merita citita. Asta a fost seria care m-a facut sa citesc din ce in ce mai mult.

    • seria asta nu e numai fantezie….are o groaza de mesaje ascunse care te impesioneaza….iubirea si prietenia sunt prezente peste tot…o adevarat placere de lectura.

  2. Si eu am citit cartile cand au fost cu revista si mi-au placut foarte mult. Au fost primele carti care le-am citit(fantasy) si de atunci am inceput sa citesc o gramada.

  3. o serie excelenta…ciudta…o ador…printre primele serii fantasy pe car ele-am citit!si pe departe….una dintre cea mai speciala si minunata,

Lasă un răspuns

