Imi place sa ascult!(7)

Atunci cand vreau sa ma simt mai bine (sau sa imi terorizez vecinii) imi place sa ascult urmatoarele melodii:

Singura varianta a melodiei Rolling in the deep care imi place este aceasta:

Stiu ca mare parte din ele contin secvente din „The Avengers”, dar nu am ce sa fac…

33 de gânduri despre “Imi place sa ascult!(7)

    • da..este o melodie foarte frumoasa…care iti ramane intiparita in minte de la prima ascultare…iar vocea solistului este foarte speciala.

  1. Am observat ca-ti plac melodiile din The Avengers, ai vazut filmul? SUnt curioasa cum este si cred ca m-as uita si eu chiar daca de obicei nu ma prea uit la astfel de filme.

    • Am vazut filmul de 4 ori cel putin :)). Este foarte tare, are efecte foarte multe si cateva replici amuzante, pe scurt e foarte tare filmul. Ti-l recomand din toata inima.

      • Presupun ca e chiar foarte bun. Am auzit o gramada vorbind despre acest film. DUpa ce ma uit la The Nanny Diaries cred ca il incep si pe acesta.

      • Am vazut si eu actorii care joaca si majoritatea imi plac. Sper sa-mi placa si filmul. Trailer-ul e chiar interesant.

Lasă un răspuns

