Coperti de carti #4

De data aceasta va prezint cateva variante de coperti ale cartilor din seria „Altfel de ingeri”.

Varianta originala:

Alte variante:

Varianta romaneasca:

Cateva imagini ale copertii volumului 2.

Varianta originala:

Alte variante:

Varianta romaneasca:

Urmatoarele 3 volume care urmeaza sa apara si la noi in tara.

~Volumul cu numarul 3-Jealousy

Varianta originala:

Alte variante:

~Volumul cu numarul 4-Defiance

Varianta originala:

Alte variante:

~Volumul 5-Reckoning

Varianta originala:

Nu am gasit alte variante ale copertii.

20 de gânduri despre “Coperti de carti #4

  1. Sunt frumoase si celelalte coperti. chiar imi plac foarte mult toate, sunt intersante. Stiti cand vor aparea si celelalte 3 volume la noi?

  2. Nu am apucat sa le citesc dar ar fi bine sa apara in curand. Urmatoarea comanda sigur va contine si aceasta serie pentru ca am auzit ca merita

      • Atunci ma bucur ca le-am luat. Nici nu stiu in ce ordine sa mai citesc cartile pe care le-am luat vara asta.😀

      • si eu ma gandeam sa le citesc….dar astept sa apara si volumele 3 si 4….pentru ca imi place sa citesc volumele legate intre ele….ma incurc in povesti dupa aceea..si mi-e greu sa-mi amintesc=))

      • Da, si eu ma incurc intre ele cateodata. Unele au povesti asemanatoare. Intr-un fel m-am incurcat cu Eve, Nu plange sub clar de luna si Dispozitive Infernale. Eve si Caleb, Shelby si Austin , Tessa si Will . cel putin primele doua chiar mi s-a parut ca au o poveste asemanatoare..

Lasă un răspuns

