O vara nebuna (1)!

Sa incepem cu cateva imagini care sa ne inveseleasca ziua (atat cat a mai ramas din ea):

1. Glume de rusi :))

2. Nemuritorul Chuck Noris

3. Fara comentarii😀

4. Harry Potter…

Continuam portia de ras cu un dement fugit de la spitalul 9…

Atentie! A nu se asculta cu boxele date la maxim! De asemenea pentru o portie mai mare de ras cititi si comentariile.

Acum din colectia „Nebuniile mele- Credeti-ma sunt multe”.

Curiosi ce am facut in prima saptamana de vacanta?  Pai… am facut urmatoarele:

1. Am vazut de doua ori „The Avengers”… da stiu.. sunt nebuna :)).

2. Am vazut Thor.

3. Am vazut Iron Man 2, fara sa vad Iron Man 1 :)). Motivul? Stiam deja povestea lui Iron Man, insa cred ca o sa ma uit pana la urma si la primul film.

4. Am terminat de citit „Secretul lui Spencer” de Sara Shepard.

5. M-am apucat de citit „O noua senzatie in scoala” de Melissa de la Cruz.

Cam atat am facut eu de vineri si pana zi. Acum vreau sa va intreb:

Ati vazut „Captain America: The First Avenger” sau „Hulk”? Daca da voi care credeti ca ar merita vazut primul?

Va rog sa imi lasati intr-un comentariu rasunsul la intrebare, oricare ar fi acela.

2 gânduri despre “O vara nebuna (1)!

Lasă un răspuns

