Cateva cuvinte de inceput!

Stiu ca titlul suna cam ciudat, dar era nevoie de acest post. Dupa cum am promis, azi 22 iunie 2012 sarbatoresc o noua zi speciala. De data asta are legatura cu faptul ca azi este ziua mea (dar stati linistiti ca nu fac acest post pentru „a cersi” urari de la voi) si voi sarbatori, dupa cum voi ati ales, seria Chimie Perfecta scrisa de Simone Elkeles, si aparuta in acest an la noi in tara, la editura Leda.

Daca ati luat parte si la zilele speciale care au mai fost (prima despre Academia Vampirilor, si a doua despre Cercul Secret), stiti pe ce se bazeaza. In principiu este o zi in care voi posta diferite lucruri doar despre o anumita serie. Singurul lucru diferit de aceasta data, este acela ca nu va mai fi vorba despre o singura zi, ci despre 3. Mai exact vineri (adica azi), sambata si duminica.

Fara alte introduceri, sa trecem la treaba.

 

10 gânduri despre “Cateva cuvinte de inceput!

  1. Am inceput si eu sa citesc primul volum si chiar imi place. Imi place ideea ta si ma bucur ca ai ales Chimie Perfecta. Iti urez la multi ani si tot ce iti doresti tu!

Lasă un răspuns

